פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה וזילזול בלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמתי לקבלת שירות בכביש 6 ושילמתי עבור פסקל כמו שנדרשתי. במשך חודשים רבים כשנה אניממתין לקבלת הפסקל ולא הגיע. למרות זאת פתאום לאחר כשנה הם (כביש 6) שולחים לי הודעה שמבטלים ההסכם וכמו שאמרו " נאלצנו להסיר את כלי הרכב ...ממועד זה ואילך יחויבו לפי תעריף לקוח מזדמן".
הרעיון כפי הנראה של פרנסי כביש 6 הוא לקחת יותר כסף ולא לתת שירות. אין לי בעיה שתקבלו את כל הפרטים לגבי האירועים אתם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לדרוש מענה מדרך ארץ. פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
כביש 6 שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי ביום 27/5/08 צורף רכב מספר 2307466 למנוי פסקל מספר 2936745, ע"ש חברת טי. סי. אס בע"מ. במהלך שיחת הצירוף בקשת לקבל את מכשיר הפסקל באמצעות דואר רשום ולכן נמסר לך כי לאחר שיתקבלו טפסי ההצטרפות במשרדנו כשהם חתומים כנדרש, ישלח אליך מכשיר הפסקל באמצעות דואר רשום. למרות זאת, במשרדנו לא התקבלו טפסי ההצטרפות לרכב המצוין לעיל כשהם חתומים כנדרש.

ביום 16/6/08 פנית אלינו באמצעות הדואר האלקטרוני, ובקשת לברר מתי ישלח אליכם מכשיר הפסקל. היות וכך, ביום 22/6/08 יצרנו עימך קשר טלפוני. במהלך השיחה הוסבר לך כי על מנת שנשלח אליכם את מכשיר הפסקל, עליכם להעביר למשרדנו את טפסי ההצטרפות חתומים כנדרש. לבקשתך, נשלחו שוב הטפסים אליך באמצעות הפקס. למרות זאת, הטפסים לא התקבלו במשרדנו כשהם חתומים כנדרש.

לאור האמור, ביום 10/8/09 הוסר הרכב המצוין לעיל ממנוי הפסקל, ובמקביל נשלח מכתב המיידע על הסרת הרכב הן לכתובתה של החברה והן לכתובתך. ביום 16/9/09 נשלחה לכתובתה של החברה המחאה עבור ערבון מכשיר הפסקל שנגבה במעמד צירוף הרכב למנוי, בתוספת הצמדה למדד.

בהתאם למצוין לעיל, ארבע הנסיעות שבוצעו ברכב בכביש 6 ב- 17/8/09 (שתי נסיעות) ו- 31/8/09 (שתי נסיעות) חויבו בחשבון לקוח מזדמן מספר 3616046, על שמך. בגין נסיעות אלה, ביום 28/10/09 הופקה חשבונית נסיעות המסתיימת בספרות 2596 ע"ס 73.44 ₪, ששולמה ביום 18/11/09.

אבקש להוסיף כי ביום 16/9/09 צורף הרכב מחדש למנוי הפסקל המצוין לעיל. ביום 23/9/09 התקבלו במשרדנו טפסי ההצטרפות חתומים כנדרש וביום 22/10/09 נשלח אליך מכשיר הפסקל באמצעות דואר רשום.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה