פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנסות וחיובי כספים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נציב תלונות הציבור
כביש 6 יהודה מוסל
מושב שדה יעקב
36586

הנידון: תלונה


א.נ.

בתאריך 28/10/2009 שלחתם אלי חשבונית קנס, מס' 1094-199085 בסך 24.46 ש"ח בגין אי-תשלום חשבונית מס' 1093-679239 מתאריך 30/09/2009 על סך 30.53 ש"ח. חשבונית אחרונה זו התקבלה ביחד עם חשבונית הקנס.
נבירה באינטרנט (כי הפרטים הרלוונטיים לא מופיעים בחשבונותיכם – ומדוע?) הראתה שהחיוב היה עבור נסיעה בתאריך 24/07/09, עת ששהיתי בחו"ל. הנסיעה בוצעה ע"י אחד מבני.
נבירה נוספת בניירותי וניירות אשתי לא העלתה את החשבונית המקורית, כך שמבחינתי, הקנס הגיע ביחד עם החשבונית בפעם הראשונה.

כל זה לא רלוונטי לגביכם, כפי שאני יודע מנסיון מר, שהוביל אותי להימנע ככל האפשר משימוש בכביש 6.

תלונתי היא בנושא אחר.

בחשבונית מס' 1093-679239 הנ"ל מופיעה ההודעה: חשבונית 1092726376 בסך 177.73 ש"ח שולמה בבקשת חיוב כרטיס ביום 09/08/2009.

להווי ידוע: חשבונית זו שולמה על ידי למחרת שוב במזומן בסוכנות הדואר.
במלים אחרות: חשבונית זו על סך 177.73 שולמה פעמיים!

בעקבות קבלת הקנס צלצלתי לשירות לקוחותיכם. ואכן, פקידתכם אישרה את הדברים שהעליתי פה על הכתב. היא הוסיפה שהמחאה בסך 177.73 נשלחה לביתי ב- 5/11/09.

חישוב קל בתאריכים מלמד, שברדיפתכם ללא פשרות לאחר מאחרי תשלום וקניסתם המיידית באחוזים מופקעים (הכל כחוק, כמובן) לא שמתם לב שבחשבונותיכם קיים עודף כסף על שמי. עודף זה אתם מחזירים לי יותר משלושה חדשים לאחר התשלום, ויותר משבוע לאחר שקנסתם אותי בגין אי-תשלום.
במלים אחרות: בעוד שמיהרתם לקנוס אותי על חובה כביכול, לא מיהרתם לברר את מצב חשבוני לכף זכות. האם גם אתם תשלמו לי קנס על אי-החזרת כספי במועד?

"זה לא שייך לזה," אמרה פקידתכם, ונתנה לי מספר פקס, כנראה דמיוני, להגשת תלונה.
האמנם? האם הכסף שלכם יותר חשוב מן הכסף שלי?


יהודה מוסל
מושב שדה יעקב


כספי סוג הנזק :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הריני מתכבדת להשיבך בעניין פנייה מס' 46302 ופנייה מס' 46322.



אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 29.11.09, בהמשך לפנייתה של הגב' חיימוביץ בנושא יחס בלתי הולם של נציגנו ממחלקת הגבייה.



פנייה זהה התקבלה ב yes ישירות מהלקוחה באמצעות אתר האינטרנט שלנו ביום ה-26.11.09. פנייתה נבדקה בקפידה וטופלה ע"י נציגת פניות הציבור

וביום ה-29.11.09 נענתה הלקוחה באמצעות אתר האינטרנט והועברה התנצלותנו בגין ההשתלשלות והבטחה לטיפול של מנהל ממח' הגבייה.



בהמשך שוחחה עם הלקוחה טלפונית גם מנהלת ממחלקת הגבייה להמשך טיפול.







לשירותך בכל עת,



בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה