פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מתחת לכל ביקורת. נושא התלונה:
גורביץ אלעד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פנייתי לחברה בגין רצוני להחזיר את מכשיר הפסקל שברשותי.יחס מתחת לכל ביקורת לא נותנים טלפונים של מרכזי השרות....תשובות מתחמקות ולא מקצועיות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
כביש 6 שם ותפקיד:
מר גורביץ הנכבד, תגובה:
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי ביום 21/12/09 פנית למוקד השירות ובקשת להסיר את רכב מספר 6568925 ממנוי פסקל מספר 1885095. נציגת השירות מסרה לך כי הסירה את הרכב, וכן ציינה כי על מנת לקבל חזרה את הערבון ששלמת עבור מכשיר הפסקל עליך להחזיר את המכשיר למשרדנו במצב תקין. לבקשתך, מסרה לך נציגת השירות את מיקום מרכזי השירות וההצטרפות של כביש 6 ברחבי הארץ. בנוסף, בקשת לדעת אם ניתן לשלוח את מכשיר הפסקל למשרדנו באמצעות הדואר, ובהתאם לכך נמסר לך כי הדבר אפשרי, אולם אם המכשיר יגיע למשרדנו כשאינו תקין או אם ילך לאיבוד בדואר, לא נוכל לקחת אחריות על כך.

ביחס לתלונתך על כך שהנציגה לא מסרה את מספרי הטלפון במרכזי השירות, אציין כי נציגי מרכז השירות מספקים שירות ללקוחות המגיעים באופן פיזי למרכז השירות, ולכן אין באפשרותם לספק מענה טלפוני. לשם כך קיים מוקד השירות הטלפוני, המספק מענה ללקוחות הפונים באמצעות הטלפון.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה