פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התחשבות. נושא התלונה:
‏שבת ‏26 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי 3 כלי רכב רשומים: 1 פסקל ושניים וידאו.

1) 27 בדצמבר 08:05 התקשרתי למוקד והטלפון היה מונח משך דקות ארוכות על השולחן (במוקד) ונאלצתי לשמוע את כל השיחות בין המוקדניות ("מישהוא יודע המ הסיסמא ?" וכד')
2) מכונית חליפית שהייתה ברשותי, עקב תאונה, לפני כחודש, לשבוע בלבד, כפי שהודעתי לנציגה, נרשמה ושכחתי להחזיר את המכונית הקבועה שרשומה בכביש 6 (6421164). בעודי נוסע על הכביש,. אמש (26 דצמ' 2009), נזכרתי שלא החזרתי את הרישום לרכב הקבוע שלי. צלצלתי למוקד עם פתיחתו (שיחת נפל אחת כפי שניתן לראות בסעיף קודם) ונענתי ב"לא" לכל דבר ששאלתי או ביקשתי.
לצערי אני לקוח של מוסד מונופוליסטי שקיבל רשות מהמדינה להתנהג בבריונות וחוסר התחשבות כלפי לקוחות. אם היתה לי אפשרות הייתי משתמש בתחליף, אבל אז גם אני כביש 6 היו מתנהגים יותר יפה.

אני מצטער שהתפרצתי כלפי הנציגה. היא אינה אשמה שהיא עובדת בחברה כזאת.
כספי סוג הנזק :
טעיתי. נא לאפשר לחייב את חשבוני בנסיעה זו. נא להחזיר את מכוניתי הקבועה (6421164) למנוי (במקום הרכב החליפי) פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה