פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנסות מנופחים +הוצ' עו"ד לתשלום שביקשתי לשלם מזמן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2008 פניתי ביוזמתי למוקד השרות של כביש 6 ע"מ לברר מדוע לא נשלחות הודעות חיוב בגין מס' נסיעות שביצעתי. מוקדנית בשם נועה הציעה לי לעשות מנוי ואף ציינה שאקבל 50% הנחה אם אסכים לחתום על מנוי.. הסכמתי מיד ונועה שלחה לי מייל עם יפוי כח (מכיוון שהרכב שנסעתי בו שייך לאחי). בשיחה נוספת ביקשתי שישלחו לי טפסי הו"ק קבע לבנק. את כל המסמכים מילאתי, החתמתי את הבנק, ושלחתי חזרה בפקס לכביש 6 . מכיוון שאינני משתמשת כמעט בכלל בכביש 6 , לא שמתי לב שלא חייבו אותי בחשבון.
לפני כחודש העביר אלי אחי שובר תשלום של כביש 6 בסך 90.02 ש"ח. שילמתי מיד בלי להבין בגין איזו נסיעה הגיעה הדרישה לתשלום, ומדוע לא חוייבתי בהו"ק. לתדהמתי לפני כשבועיים העביר לידי אחי שובר תשלום נוסף בסך 1594 ש"ח, הכולל שכ"ט והוצא נוספות. התקשרתי מיד למוקד וענה לי מוקדן (נועם) שטען שמעולם לא נעשה לי מנוי בכביש 6 ולכן החוב הוצא לטיפול עו"ד. נועם הודה בפניי שהוא רואה במחשב שפניתי מיוזמתי בשנת 2008 ואכן נשלח לי מייל באותה תקופה (אצלי עדיין שמור המייל שנועה שלחה וגם תשובתי אליה בדבר המסמכים ששלחתי חזרה). נועם לא הצליח לעזור וכל השיחה היתה סוג של מגננה מצדו. לבסוף ביקשתי לדבר עם נציג בכיר יותר והובטח לי שתוך 24שעות יצור עמי קשר נציג בכיר. למחרת יצרה עמי קשר דנה שהציגה עצמה כ"אחראית בכירה". השיחה היתה מאוד לא נעימה. דנה הטיחה בי אשמות, והתעקשה שלמרות שאין ספק שהוכחתי רצון טוב לשלם מלכתחילה, ויצרתי קשר עם כביש 6 ביוזמתי על מנת לשלם, עלי לשלם כעת את החוב המלא כולל הוצ' עו"ד.
ביקשתי מדנה להעביר אותי למנהל שבסמכותו להוציא את התיק מגביה ודנה הבטיחה שתוך 3 ימים עסקים יחזור אלי נציג מוסמך. השיחה היתה ב 14.1.10 י ועד היום איש לי יצר עמי קשר. בנוסף נדהמתי לשמוע מאחי כי ביום ה' 21.1.10הגיע לביתו שליח והעביר לרעייתו במסירה אישית צו מעצר והודעת עיקול על הרכב שלו. (עליו אני נוהגת מזה מס' שנים).
אני מוצאת בהתנהלות של נציגי כביש 6 טעם לפגם בלשון המעטה. להלן מס' נקודות/שאלות למחשבה, בציפיה למענה:
1 אילו הייתה לי כוונה לחמוק מתשלום, האם הייתי פונה מיוזמתי למוקד כביש ומבקשת לעשות מנוי?
2. אם היה ברשותכם המייל שלי ומס' הסלולר, ומוקלד במחשב מס' הרכב שכן מסרתי אותו לנועה, מדוע לא פניתם אלי כאשר לא הגיעו מסמכי הו"ק?
3. האם לא עלה בדעתכם לשלוח לי מייל הוצאת החוב לגביה משפטית?
4. מדוע גם לאחר השיחה עם דנה, עדיין אינכם עוצרים את ההליך המשפטי ויוצרים לי עוד ועוד הוצאות מיותרות. הרי הבעתי את נכונותי לשלם את מלוא החוב למעט הוצ' עו"ד? את ההנחה שהובטחה בסך 50% כבר הפסדתי עקב רשלנות מצידכם. האם לא די בכך?
5. מבקשת בכל לשון של בקשה ליצור עמי קשר ע"י גורם המוסמך להוציא את החוב מגביה משפטית. (הובטח לי כבר לפני יותר משבוע. אני עדיין ממתינה), ולחדול מהליכים נגד אחי. אין לו כל חלק בכך.

תודה רבה
שירין לוי
052-8694147
כספי סוג הנזק :
החזרת הדוח לסכום מקורי + פתיחת מנוי כפי שביקשתי מלכתחילה פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה