פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס לא מידתי והעברת טיפול לעו"ד ללא התראה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נסעתי בכביש 6 מספר פעמים, לעתים לצרכי עבודה ולעתים באופן פרטי. החשבוניות אינן מפרטות אלו נסיעות היו - תאריך, מחלפים וכו' וע"מ לברר מידע בסיסי זה היה עלי להתקשר אליהם. חשוב היה לי לבקש ממקום העבודה החזר על שימוש בכביש 6 טרם אשלם ואז לא אקבל כל החזר. בירור זה לקח זמן ולכן לא שילמתי במועד. כששילמתי ושמעתי את הקנס בשל האיחור נדהמתי לגלות שהוא לא מידתי וחסר פרופורציה לתשלום הקרן. שלימתי את הקרן עבור הנסיעה אך חלקתי על גובה הקנס. כך יצא שהקנס עמד על 300 ש"ח כשהקרנות היו עשרות שקלים בלבד. ניסיתי לדבר איתם מס' פעמים ובסוף אף דיברתי עם נציגה בכירה. הסברתי שברצוני לעשות מנוי אך 50% מהקנס כפי שהוצע לי עדיין סכום גבוה מאד! נאמר לי שאין מה לעשות ואם יש לי בעיה כלכלית אוכל לפנות למנכ"ל. אלא שהיא לא חיכתה שאפנה למנכ"ל והעבירה את הטיפול לעו"ד כך שכעת מבקשים ממני 420 ש"ח! זה מטורף. היה עליה לומר לי בטלפון כי אם לא אשלם 50% כמוצע לי תמורת מנוי יעבור הטיפול לעו"ד. לא יתכן שהיא מפנה אותי למנכ"ל בגלל קושי לשלם ומצד שני מפנה את הטיפול לעו"ד מבלי להתריע מה שמוסיף 120 ש"ח שכ"ט. אגב ניסיתי לפנות לעו"ד, התקשרתי מדי יום במשך שבוע ונאמר לי שהוא לא יכול לדבר ואולי הוא יחזור אלי, עכשיו אני מבינה שכבר לא. פשוט הרגשה שאין עם מי לדבר, אתה מנסה ופונה ודורכים עליך. לא מדובר בלקוח שמתעלם מהחיוב, את הקרן שילמתי לפני שנה או יותר. מדובר על קנס בלתי סביר ובקשה להפחתה ואין מענה. אבקש להתחשב בי ולהפחית הקנס לסכום סמלי בלבד.

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
כביש 6 שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
גב' גולד הנכבדה,

פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי בחשבון לקוח מזדמן מספר 3933863, ביום 15/10/08 הופקה חשבונית נסיעות המסתיימת בספרות 9770 ע"ס 24.24 ₪. חשבונית זו היתה אמורה להיות משולמת עד ליום 9/11/08, אולם שולמה באיחור ביום 22/12/08. היות וכך, ביום 13/11/08 הופקה חשבונית חיוב בגין אי תשלום במועד, המסתיימת בספרות 5538 ע"ס 24.26 ₪.

בפעם הראשונה בה חשבונית נסיעות אינה משולמת במועד, מספקת חברת דרך ארץ ארכה נוספת של חודש לתשלומה, ואם חשבונית הנסיעות משולמת במהלך הארכה, יבוטל החיוב בגין אי תשלום במועד שהופק בגינה. מאחר וחשבונית הנסיעות מחודש אוקטובר 2008 שולמה במהלך הארכה, כמצוין לעיל, באופן חד פעמי ולפנים משורת הדין בוטלה חשבונית החיוב בגין אי תשלום במועד מחודש נובמבר 2008, ולכתובתך נשלחה חשבונית זיכוי.

ביום 13/11/08 הופקה חשבונית נוספת, עבור נסיעות, המסתיימת בספרות 5539 ע"ס 43.47 ₪. חשבונית זו היתה אמורה להיות משולמת עד ליום 4/12/08, אולם שולמה באיחור ביום 22/12/08. היות וכך, ביום 14/12/08 הופקה חשבונית חיוב בגין אי תשלום במועד, המסתיימת בספרות 2436 ע"ס 94.71 ₪.

ביום 22/12/08 יצרת קשר עם מוקד השירות. בשיחה נמסר לך מידע על חשבונית החיוב בגין אי תשלום במועד מחודש דצמבר 2008, וכן הוסבר כי באפשרותך לפנות לועדת הערר ולערור על החיוב. למרות זאת, לא פנית לועדת הערר ולא שלמת את חשבונית החיוב בגין אי תשלום במועד מחודש דצמבר 2008.

ביום 13/1/09 הופקה חשבונית נסיעות המסתיימת בספרות 3211 ע"ס 94.41 ₪. חשבונית זו היתה אמורה להיות משולמת עד ליום 5/2/09, אולם שולמה באיחור ביום 26/2/09. היות וכך, ביום 15/2/09 הופקה חשבונית חיוב בגין אי תשלום במועד, המסתיימת בספרות 7333 ע"ס 189.42 ₪.

ביום 24/2/09 פנית שוב למוקד השירות. במהלך השיחה הוסבר לך על החשבוניות שטרם שולמו והוצעה לך הפחתה של 50% מהחיובים בגין אי תשלום במועד, אם רכב מספר 7044023 יצורף למנוי בכביש 6 (המנוי אינו כרוך בהתחייבות או בתשלום דמי מנוי חודשיים ומוזיל משמעותית את תעריפי הנסיעה בכביש). הצעה זו לא היתה מקובלת עליך ולכן נמסר לך שוב שבאפשרותך לערור על החיובים בפני ועדת הערר.

למרות זאת, לא מצאת לנכון להסדיר את החוב, לצרף את הרכב למנוי או לפנות לועדת הערר.


ביום 3/1/10 פנית שוב למוקד השירות, וגם בשיחה זו הוסבר לך על שתי חשבונית החיוב בגין אי תשלום במועד מחודשים דצמבר 2008 ו- פברואר 2009 שטרם שולמו, והוצעה לך הפחתה של 50% אם הרכב יצורף למנוי בכביש 6 או פניה לועדת הערר בנושא. ביום 4/1/10 יצרה עימך קשר נציגה בכירה במוקד השירות. גם בשיחה זו הוצע לך לצרף את הרכב למנוי וליהנות מהפחתה של 50% מהחיובים בגין אי תשלום במועד. בשיחה זו ציינת כי קיימים בפניך קשיים אותם לא רצית לפרט, ולכן הוצע לך לפנות בנושא גם לפורום החיובים המיוחדים, בראשות מנכ"ל החברה. למרות זאת, במשרדנו לא התקבלה פניה לפורום החיובים המיוחדים, וכן עדיין לא מצאת לנכון להסדיר את חובך.

ביחס לתלונתך בנושא זה, אציין כי מדובר בחשבוניות שהופקו בדצמבר 2008 ובפברואר 2009, ולא שולמו לאורך זמן. היות וכך, ביום 13/1/10 הועבר הטיפול בחוב לידי משרד עו"ד מלך. ביום 3/2/10 נסגר הטיפול המשפטי, לאחר שהסדרת את החוב מול משרד עו"ד מלך.

ביחס לתלונתך על המידע המופיע בחשבונית, אציין כי המידע המופיע בחשבונית הסטנדרטית, הינו בהתאם לתקנה 4 לתקנות כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) (אכיפת תשלומים), התשנ"ט - 1999, הקובעת כי בחשבון הנשלח יפורטו: מספר רישוי הרכב, שם החייב, תאריך ותקופת החיוב בחשבון, סכום החיוב ומספר הנסיעות.

חברת דרך ארץ מאפשרת ללקוחותיה לקבל פירוט נסיעות במספר אופנים:
1. באתר האינטרנט www.kvish6.co.il, בשירות "6 אישי" ניתן לצפות בארכיון חשבוניות ובפירוט הנסיעות לחשבונית, ללא תשלום.
2. ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות ולקבל טלפונית פירוט של עד 5 נסיעות, ללא תשלום (הפירוט יינתן לבעל הרכב ו/או ללקוח, לאחר זיהויו לפי מספר רכב, מספר זהות ומספר חשבונית).
3. ניתן לקבל בדואר חשבונית מפורטת, הכוללת את תאריך ושעת הכניסה לכביש, שער הכניסה ומספר קטעי הנסיעה. עבור פירוט הנסיעות הראשון הנשלח ללקוח, לא יגבה תשלום. עבור פירוט נסיעות נוסף נגבה תשלום, כפי שנהוג בחברות רבות (הפקת המידע המפורט לגבי כל נסיעה ושליחתו בדואר כרוכה בהפעלת משאבים נוספים, מערכתיים ואחרים, שזמן וכסף בצידם ולכן אנו מספקים אותו תמורת תשלום).


נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.



בברכת נסיעה רגועה ובטוחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה