פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית שלא הגיעה ליעדה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מאחר ולא קיבלתי חשבונית מכביש 6 (אני לקוח מזדמן) פניתי אליהם טלפונית ובקשתי שישנו את הכתובת למשלוח החשבונית. נאמן לי שכיון שאני לקוח מזדמן אין הם יכולים לשנות את הכתובת. אז בקשתי שישלחו לי העתק של החשבונית בפקס גם זאת הם לא היו מוכנים . עליזה משירות לקוחות אמרה שלא ניתן לשנות בגלל חסיון פרטי הלקוח בקשתי לדבר עם מנהל אולי 3 פעמים ולא נתנו לי- עליזה אמרה שליאור הוא המנהל- מנהל את המשמרת ולא יכול לענות לי.
אני לא מוכנה לשלם רבית וקנסות על החשבונית שלא מגיעה אלי ולא מוכנים לטפל בה בכביש 6
עוגמת נפש סוג הנזק :
שירות לקוחות והתחשבות טוב יותר פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
כביש 6 שם ותפקיד:
גב' וולפו הנכבדה, תגובה:
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

בראשית דברי אציין כי חברת דרך ארץ פועלת לפי הוראות חוק כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) התשנ"ה – 1995 ותקנותיו. תקנה 6 לתקנות כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) (אכיפת תשלומים) התשנ"ט – 1999 קובעת כי החשבוניות ישלחו לכתובתו של בעל הרכב, כפי שרשומה במשרד הרישוי. אבקש להוסיף כי מערכת האגרה והחיובים תוכננה על פי דרישות החוק, ולכן לא ניתן לעשות כל שינוי בפרטי הרשומה ללקוח שאינו מנוי, היות ולפני הפקת החשבונית חיוב, מתבצעת בדיקה אוטומטית מול מערכות משרד הרישוי, וכל הנתונים מוזנים ישירות ממאגר הרשומות המצוי בידיו אל מערכת החיובים של חברת דרך ארץ.

לאור האמור, החשבוניות שהופקו ברשומת לקוח מזדמן מספר 3853290, נשלחו לכתובתה של בעלת רכב מספר 1808050, כפי שרשומה במשרד הרישוי: וולפו ענבל, חרל"פ 26 2, ירושלים, 92342.

ביום 7/3/10 פנית למוקד השירות ובקשת לשנות את הכתובת בחשבון הלקוח המזדמן המצוין לעיל. בשיחה הוסבר כי שינוי הכתובת צריך להתבצע מול משרד הפנים, ולאחר עדכון הכתובת ברשומות משרד הרישוי יועברו הפרטים העדכניים גם למערכות חברת דרך ארץ. באותו היום התקבלה פנייתך בנושא זה במשרדנו, ולכן ביום למחרת יצרנו עימך קשר. גם בשיחה זו הוסבר כי לא ניתן לעדכן את הכתובת ישירות מולנו, וכי עליך לפנות למשרד הפנים. בהמשך השיחה בקשת לקבל את החשבוניות באמצעות הפקס, ולכן הוסבר כי הדבר אפשרי רק לאחר שבמשרדנו תתקבל בקשה בכתב הכוללת צילום ת.ז. וחתומה על ידי בעלת הרכב, וזאת בהתאם להנחיית הרשויות.

אציין בנוסף כי ביום 13/4/10 צורף הרכב המצוין לעיל למנוי פסקל מספר 4027350, ובחשבון המנוי עודכנה כתובת למשלוח החשבוניות: החרצית 3, אורנית, 44813.

אבקש להוסיף כי שתי החשבוניות שהופקו עד כה ברשומת הלקוח המזדמן המצוינת לעיל עבור הנסיעות שבוצעו ברכב מספר 1808050, שולמו במועד.

ביחס לתלונתך על חוסר האפשרות לשוחח עם מנהל, אציין כי לפי נהלי החברה, מנהל יוצר קשר עם לקוחות תוך יום עסקים אחד. בשיחה שהתקיימה ביום 7/3/10 בקשת לשוחח עם מנהל, ובהתאם לכך נמסר לך כי מנהל יצור עימך קשר טלפוני תוך יום עסקים, אולם תשובה זו לא היתה מקובלת עליך.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה