כביש 6 |
שם ותפקיד: |
גב' וולפו הנכבדה, |
תגובה: |
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
בראשית דברי אציין כי חברת דרך ארץ פועלת לפי הוראות חוק כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) התשנ"ה – 1995 ותקנותיו. תקנה 6 לתקנות כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) (אכיפת תשלומים) התשנ"ט – 1999 קובעת כי החשבוניות ישלחו לכתובתו של בעל הרכב, כפי שרשומה במשרד הרישוי. אבקש להוסיף כי מערכת האגרה והחיובים תוכננה על פי דרישות החוק, ולכן לא ניתן לעשות כל שינוי בפרטי הרשומה ללקוח שאינו מנוי, היות ולפני הפקת החשבונית חיוב, מתבצעת בדיקה אוטומטית מול מערכות משרד הרישוי, וכל הנתונים מוזנים ישירות ממאגר הרשומות המצוי בידיו אל מערכת החיובים של חברת דרך ארץ.
לאור האמור, החשבוניות שהופקו ברשומת לקוח מזדמן מספר 3853290, נשלחו לכתובתה של בעלת רכב מספר 1808050, כפי שרשומה במשרד הרישוי: וולפו ענבל, חרל"פ 26 2, ירושלים, 92342.
ביום 7/3/10 פנית למוקד השירות ובקשת לשנות את הכתובת בחשבון הלקוח המזדמן המצוין לעיל. בשיחה הוסבר כי שינוי הכתובת צריך להתבצע מול משרד הפנים, ולאחר עדכון הכתובת ברשומות משרד הרישוי יועברו הפרטים העדכניים גם למערכות חברת דרך ארץ. באותו היום התקבלה פנייתך בנושא זה במשרדנו, ולכן ביום למחרת יצרנו עימך קשר. גם בשיחה זו הוסבר כי לא ניתן לעדכן את הכתובת ישירות מולנו, וכי עליך לפנות למשרד הפנים. בהמשך השיחה בקשת לקבל את החשבוניות באמצעות הפקס, ולכן הוסבר כי הדבר אפשרי רק לאחר שבמשרדנו תתקבל בקשה בכתב הכוללת צילום ת.ז. וחתומה על ידי בעלת הרכב, וזאת בהתאם להנחיית הרשויות.
אציין בנוסף כי ביום 13/4/10 צורף הרכב המצוין לעיל למנוי פסקל מספר 4027350, ובחשבון המנוי עודכנה כתובת למשלוח החשבוניות: החרצית 3, אורנית, 44813.
אבקש להוסיף כי שתי החשבוניות שהופקו עד כה ברשומת הלקוח המזדמן המצוינת לעיל עבור הנסיעות שבוצעו ברכב מספר 1808050, שולמו במועד.
ביחס לתלונתך על חוסר האפשרות לשוחח עם מנהל, אציין כי לפי נהלי החברה, מנהל יוצר קשר עם לקוחות תוך יום עסקים אחד. בשיחה שהתקיימה ביום 7/3/10 בקשת לשוחח עם מנהל, ובהתאם לכך נמסר לך כי מנהל יצור עימך קשר טלפוני תוך יום עסקים, אולם תשובה זו לא היתה מקובלת עליך.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|