|
|
|
|
|
|
תשלום מלא במקום מחיר מנוי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נחשולים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ה-20 ינואר נכנסתי למשרדי החברה ועשיתי מנוי לנגרר חדש. 4386870, הפקידה אמרה לי שמרגע זה אני משלם לפי תעריף של מנוי פסקל.
סבבה. יצאתי מהם וירדתי ישר לכביש-6 ונסעתי דרומה הביתה עד למחלף בן שמן.
לאחר חודשיים הגיע החשבון של הנסיעה במחיר מלא.
בבירור טלפוני מולם - המנוי התחיל רק ב- 22 לינואר !!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר ההפרש שבין מחיר מלא למחיר מנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות
, תגובה:
|
כביש 6 |
שם ותפקיד: |
מר גרייצר הנכבד, |
תגובה: |
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי ביום 22/1/10 הגעת למרכז השירות וההצטרפות בנחשונים וצרפת את כלי רכב מספר 4386870 למנוי וידאו מספר 3893409. בהתאם לכך, הנסיעה שבוצעה יומיים לפני כן, ב- 20/1/10, חויבה בחשבון לקוח מזדמן מספר 3895688, לפי תעריף לקוח מזדמן.
אבקש להוסיף כי במערכות החברה לא נמצא תיעוד לטענתך כי ביום 20/1/10 בקשת לצרף את כלי הרכב המצוין לעיל למנוי בכביש 6.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|
|