פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי משלוח הודעה עלאיחור בתשלום נושא התלונה:
אורין יוסף שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שילמתי חשבונית של כביש 6 באיחור של 6 ימים

לא קיבלתי מהם הודעה על פיגור בתשלום

לא קיבלתי ארכה סבירה לשלם לאחר הודעת אי תשלום שלא שלחו לי

קיבלתי חשבונית עם חיוב על קנס פיגור בתשלום

זו היא לא התנהלות סבירה של חברה מכובדת המספקת שירות מרכזי במדינת ישראל

אני דורש שיבוטל הקנס ויבוטלו השיטות לאכיפת תשלום ללא מרווח והתראה
עלבון ונזק כספי סוג הנזק :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
כביש 6 שם ותפקיד:
מר אורין הנכבד, תגובה:
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי בחשבון לקוח מזדמן מספר 2565145, ביום 1/3/10 הופקה חשבונית נסיעות המסתיימת בספרות 8451 ע"ס 31.42 ₪. ביום 8/3/10 נשלחה החשבונית לכתובתך, כפי שהיתה רשומה במועד זה במשרד הרישוי: אורין יוסף, האיריסים 27, יוקנעם עילית, 20692.

חשבונית הנסיעות מחודש מרץ 2010 היתה אמורה להיות משולמת עד ליום 23/3/10, אולם שולמה באיחור ביום 29/3/10. היות וכך, ביום 1/4/10 הופקה חשבונית חיוב בגין אי תשלום במועד, המסתיימת בספרות 3954 ע"ס 17.40 ₪. ביום 7/4/10 נשלחה החשבונית לכתובת המצוינת לעיל באמצעות דואר רשום, ובדיקה שבוצעה מול דואר ישראל העלתה כי הדואר הרשום נמסר לנמען ביום 15/4/10.

לאור האמור, ומאחר וחשבונית הנסיעות מחודש מרץ 2010 נשלחה לכתובתך כשבועיים לפני המועד האחרון לתשלום, אנו ממליצים לך לבדוק את הנושא ישירות מול דואר ישראל.

ביחס לבקשתך בביטול החיוב בגין אי תשלום במועד מחודש אפריל 2010, אציין כי בחשבון הלקוח המזדמן המצוין לעיל כבר בוטל בעבר חיוב בגין אי תשלום במועד באופן חד פעמי ולפנים משורת הדין, ולכן אין אנו מוצאים לנכון לבטל חיוב נוסף בגין אי תשלום במועד. יחד עם זאת, לפנים משורת הדין אנו מוכנים להפחית 50% מהחיוב בגין אי תשלום במועד מחודש אפריל 2010, וזאת אם רכב מספר 3358723 יצורף למנוי בכביש 6 (המנוי אינו כרוך בהתחייבות או בתשלום דמי מנוי חודשיים ומוזיל משמעותית את תעריפי הנסיעה בכביש).

לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות, בטלפון 03-9081111.

בהזדמנות זאת, נבקש להביא לידיעתך כי ביום 1/4/10 הופקה בחשבון הלקוח המזדמן המצוין לעיל חשבונית נסיעות, המסתיימת בספרות 3955 ע"ס 58.21 ₪. חשבונית זו טרם שולמה והמועד האחרון לתשלומה הינו 22/4/10.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה