פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התראה על הוראת קבע לא פעילה וגביית כספים שלא כחוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

הנני לקוח של כביש 6 זה למעלה מ4 שנים ללא חוב אחד או בעייה בתשלומים ,בהצטרפות הראשונה נדרשתי להחתים הוראת קבע אשר היתה פעילה ונגבו דרכה תשלומים בשנים האחרונות .
מזה כשנתיים המנוי לא היה פעיל היות ולא נסעתי ברכב פרטי .
לאחרונה רכשתי רכב אשר העברתי עליו את המנוי אשר על שמי כולל הוראת הקבע הישנה ,
בעקבות חוב אשר נוצר לי ע"י חברת דרך ארץ (כביש 6) יצרתי קשר עם החברה על מנת לברר את מהות החוב - הנציג מילמל דברים לא ברורים ולא הצלחתי בסיום השיחה להבין איך נוצר החוב .
בשיחה נוספת שניהלתי זמן מה עם נציג אחר נאמר לי כי הוראת הקבע "פג תוקפה" ועלי לחדש את הוראת הקבע. לאחר שהלנתי שלא נאמר לי דבר על כך טען האחרון כי שוחחתי עם נציג והדברים נאמרו - אף טען הלה כי נשמעה הקלטה ע"י מנהל ובו נאמר לי שיש לחדש את ה.ק - דבר שלטענתי לא נאמר ואף אם נאמר - נאמר בצורה לא ברורה ע"י הנציג הראשון ,
לבקשתי לשמוע את השיחה או את המנהל ששמע אותה לצורך שמיעה האם הדברים נאמרו בצורה ברורה ולא תוך כדי מילמול -נאמר לי כי אין אפשרות וכי עלי לפנות לפניות הציבור - למותר לציין כי החברה במהלך התקשרות עימה טוענת כי "ההקלטות לצרוך איכות ובקרה" ובפועל אין הדבר כך .
לסיכום :
1.אבקש לשמוע את מהלך השיחה על מנת לשמוע באיזה צורה מולמלו הדברים ע"י הנציג הראשון ואת תוכן השיחה
2.אבקש לזכות אותי על כל הקנסות אשר גביתם שלא כחוק
3.אבקש לדעת מדוע לא ידעתם אותי בדבר חידוש הוראת הקבע ברגע שחידשתי את המנוי?
4.אבקש לקבל רשימה ברורה ומסודרת של כל הנסיעות שלי והחיובים שלי - ולא ב16 חשבוניות נפרדות
5.אבקש ליצור קשר טלפוני על מנת לראות שקיבלת את הנ"ל

בברכה
חננאל צדוק
כספי סוג הנזק :
זיכוי בגין קנסות ופיצוי פגין עגמת נפש פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
כביש 6 שם ותפקיד:
מר צדוק הנכבד, תגובה:
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי לאחר מספר שיחות שהתקיימו בינך לבין נציגי המוקד ונציגה בכירה במוקד ביחס לחוב במנוי פסקל מספר 921390, ביום 15/7/10 הוסדר החוב, וזאת בעקבות הסדרת הו"ק תקינה במנוי הפסקל המצוין לעיל ולאחר שלפנים משורת הדין ובאופן חד פעמי הופחתו 50% מהחיובים בגין אי תשלום במועד.

אבקש להוסיף כי כמנוי הרשום לשירות "6 אישי" באתר האינטרנט www.kvish6.co.il, באפשרותך לצפות בהעתקי חשבוניות ובפירוט נסיעות אונליין באתר.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה