פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום לנגרר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי כמה נגררים
כאשר נגרר נוסע יש תמיד גורר
מכשירי כביש 6 לא תמיד קולטים את המכשיר שהחברה מספקת
ולכן מחיבים את הנגרר במחיר מלא (לקוח מזדמן)
כאשר פניתי אליהם ונתתי את מס הרכב הגורר הם מסרבים לחייב את הרכב .
הסכמתי לשלם את הנגרר אבל דרשתי לפי מחיר שיש לי לפי המכשיר
אך החברה מסרבת ודורשת מחיר מלא כלקוח מזדמן.
לפי דעתי זה לא בסדר כי עגלה לא יכולה לנסוע לבד והם (כביש 6)
לא מוכנים לקבל זאת ושולחים כל הזמן כנסות

תודה מראש
צחי דקל
כספי סוג הנזק :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
כביש 6 שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מר דקל הנכבד,

פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי הנסיעות שנקלטו בחשבון לקוח מזדמן מספר 3480501 (כלי רכב נגרר מספר 6599200) לא נקלטו גם בחשבון מנוי הפסקל של הגורר, ולכן הוסבר לך שיש לשלם נסיעות אלה לפי תעריף לקוח מזדמן. למרות זאת, החיובים בחשבון הלקוח המזדמן המצוין לעיל לא שולמו על ידך, ולכן חויב החשבון בגין אי תשלום במועד והצטבר חוב.

מאחר והחוב לא הוסדר לאורך זמן, נאלצנו להעביר את הטיפול בו לידי משרד עו"ד מלך. לקבלת מידע נוסף על החוב והדרכים להסדרתו, עליך לפנות ישירות למשרד עו"ד מלך, בטלפון 04-8600100.

אציין בנוסף כי כאשר רכב נוסע עם נגרר, עלול להיווצר מצב בו החיוב בגין הנסיעות יתבצע הן בחשבונו של הרכב הגורר והן בחשבונו של הרכב הנגרר. היות וכך, מנויי פסקל מתבקשים לשייך את כלי הרכב הנגררים לחשבון "לא לחיוב", על מנת להימנע מחיובים כפולים בגין נסיעות גורר-נגרר. אבקש להוסיף כי כלי הרכב הנגרר המצוין לעיל עדיין לא שויך למנוי "לא לחיוב". על מנת לשייכו למנוי "לא לחיוב", הינך מתבקש למלא טופס הצהרת גורר נגרר המצ"ב, ולהעבירו חזרה לפקס מספר 03-9081160.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה