פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישום לכביש 6 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/12/2010 נרשמתי לכביש 6. בצעי זאת בערב טרם יציאתי לנסיעה שכללה מעבר בכביש 6.

ביררתי עם מוקד השירות אז, אם אכן בסדר לסוע ואכן המנוי יהיה בתוקף למרות שטרם קיבלתי את המכשיר שלהם. הבנתי מנציגת השירות שאכן הם כבר קלטו את פרטי הלקוח ואין בעיה. מעבר לכך היה לי חשוב לדבר איתם כי בדיוק עדכנתי את כתוב הדואר שלי וחששתי שאם הנתונים לא נקלטו יהיה בעיות במשלוח החשבונית. משיחת הטלפון שבצעתי הבנתי את הדברים הבאים:
1. פרטי נקלטו במערכת
2. אין בעיה לסוע כעת בכביש שש (גם ללא המכשיר) הם יודעים לשייך מספר רכב ללקוח, וכן החשבונית תוצג באינטרנט.
3. אין צורך בפרטי הדואר הרגיל שלי, שכן מרגע שנרשמתי למערכת פרטי מצויים שם וישלח לי הכל למייל.

כעבור 4 חודשים, קיבלתי חשבונית בדואר לתשלום מיידי.
התקשרתי לברר את המקרה, מכיוון שזה מנוגד למה שאמרו לי כאשר עשיתי את המנויי.
דיברתי עם נציגת שירות בשם בת-אל, בתאריך 13/03/2011.
הסברתי לה את המקרה, והתשובה הייתה כך:
1. ההרשמה אכן התבצעה ב-7 לחודש אך נקלטה רק ב-8 לחודש בבוקר.
2. אין באפשרותה לעזור לי - כלל
3. יש לשלם את החשבון עכשיו או בסניף הדואר.

כמובן שמייד מסרתי את פרטי האשראי שלי (שוב) אין לי כל רצון לצבור כל חוב.
ביקשתי ממנה לנסות לתת לי זיכוי מכיוון שהייתה פה הטעיה, ונאמר לי מידע אחר לחלוטין בשיחה שבצועה טלפונית מולם בדצמבר 2010.
היא פנתה לאחראית המוקד באותו היום - נועה. שגם היא סירבה לעזור.
ניסיתי לבדוק עמה מה ניתן לעזור, ומסתבר שהיא אפילו לא מבינה מה הבעיה פה בכלל. ניסיתי להבין מה תועת השירות שם והבנתי ממנה שאין שם כל רענון של חוקי גילוי נאות (כלומר הכל אפשרי ואחרי זה זו בעית הלקוח שלא "הבין" נכון)
דבר שאף חמור שבעתיים.

אני אשמח דבר ראשון לקבל הסבר על כל הנושא, וכן זיכוי מכיוון שהייתה פה הטעית לקוח - בין אם מכוונת ובין אם לא, דבר שמהווה עבירה על חוקי גילוי נאות.

להתייחסותכם אודה.
בברכה,
קרין אבן.

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
כביש 6 דרך ארץ שם ותפקיד:
גב' אבן הנכבדה, תגובה:
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי ביום 7/12/10 נכנסת לשירות "6 אישי" באתר האינטרנט www.kvish6.co.il, על מנת לצרף את רכב מספר 8029470 למנוי פסקל בכביש 6.

אבקש לציין כי בקשה לצירוף רכב לחשבון מנוי באמצעות שירות "6 אישי" אינה מבוצעת באופן מיידי, אלא תוך עד ארבעה ימי עבודה ממועד הבקשה. בהתאם לכך, עם סיום מילוי פרטי הרכב והפרטים האישיים באתר, מקבל הלקוח הודעה: "עדכון על הוספת הרכב יתקבל ב- SMS או בדוא"ל תוך 4 ימי עסקים".

בהתאם לאמור לעיל, בקשתך לצרף את הרכב המצוין לעיל למנוי פסקל מספר 4469140 בוצעה יום לאחר מכן, ב- 8/12/10, ולאחר שבמועד זה צורף הרכב למנוי הפסקל המצוין לעיל, נשלחה הודעת SMS למספר הטלפון הנייד שלך המאשרת את הוספת הרכב לחשבון המנוי.

אבקש להוסיף כי מבדיקתנו נמצא כי לרכב המצוין לעיל נקלטה נסיעה ביום 7/12/10, לפני שהרכב צורף למנוי. מאחר והנסיעה בוצעה לפני צירוף הרכב למנוי, היא חויבה בחשבון לקוח מזדמן מספר 4484841, לפי תעריף לקוח מזדמן. אציין בנוסף כי ביום 13/3/11 שלמת את החשבונית שהופקה עבור נסיעה זו, בסך של 30.37 ₪.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה