|
|
|
|
|
|
אין הודעה למנוי רשומים על סגירת המנהרות לתנועה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 06 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מנהרות הכרמל בחיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפי דעתי חלק מהשירות למנויים רשומים צריך להיות קבלת סמס המתריע על סגירת המנהרות, באילו קטעים וסמס נוסף המודיע מתי נפתחו לתנועה.
הבוקר לקח לי שעה וחצי במקום שלושת רבעי שעה להגיע לעבודה כי נסעתי למנהרות. גיליתי שהן סגורות וחזרתי בפקקים את כל הדרך בחזרה.
|
סמס התרעה למנויים רשומים במערכת על סגירה זמנית במנהרות הכרמל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהרות הכרמל |
שם ותפקיד: |
גב' הורוביץ הנכבדה, |
תגובה: |
גב' הורוביץ הנכבדה,
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
בקשתך לקבלת מסרון התראה למנויים בעת סגירה זמנית של מנהרות הכרמל תיבחן על ידי הנהלת נתיבי הכרמל, מפעילת מנהרות הכרמל. במידה והצעתך תימצא רלוונטית, תיושם בעתיד הקרוב.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|
|