קבלת קנס על תשלום ששולם כבר |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היה לי חשבון אחד של כביש 6 שהיה צריך לשלם, והמכתב של החשבון נהרס לי בגלל הגשם(נרטב), ואין לי כרטיס אשראי אז הדרך היחידה לשלם היא באמצעות המכתב. אז התקשרתי לשירות לקוחות של החברה ואמרתי להם שהמכתב נהרס לי ואני צריך שיישלחו לי חדש. הנציג אמר שאם במקרה, עד שהמכתב החדש יגיע, יגיע גם מכתב קנס על איחור התשלום, אז לא להתייחס אליו.
אחרי כחודש בערך הגיע המכתב השני שביקשתי שיישלחו לי, ואחרי 3-4 ימים שילמתי אותו. אחרי עוד איזה חודש בערך, הגיע מכתב קנס האומר שבגלל שאיחרתי בתשלום אני מחוייב לשלם עוד 19 שקל כקנס על איחור התשלום המקורי, על סך 33 שח.
אבל אני הודעתי להם שהסיבה לאיחור הינה בגלל שהמכתב הראשון נהרס לי בגשם. והאיחור בתשלום לא נעשה בכוונה.
התקשרתי אליהם שוב, והנציג הסביר לי שמה שאפשר לעשות זה לפתוח מנוי אצלהם, ואז אקבל 50 אחוז הנחה על התשלום של הקנס(כלומר לשלם 9 וחצי שקל במקום 19)
אבל איני רוצה לפתוח מנוי אצלהם ואני לא חושב שאני צריך לשלם בכלל את הקנס, מה, לא יכול לקרות שמכתב ייהרס בגשם? זה מה שקרה לי...לצערי...
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול הקנס! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|