פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מכון רותי לוינסון בירושלים נושא התלונה:
אביעד שרון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏31 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הלל 2 ירושלים 9458102 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 31.12.2013 ניגשתי למכון לוינסון (רח' הלל 2 ירושלים), יחד עם בני בן ה- 1.8, בתי בת ה-5 ובעלי, על מנת לבדוק את שמיעתו של בני לאחר שחלה בדלקות אוזניים רבות ובהמלצת רופאה מקצועית.
בהגיענו למקום, שנראה מוזנח ומלוכלך, קיבלה את פנינו אישה מרירה וזעופה שדיברה בקרירות ובקורקטיות נוראית באופן שלא הולם את תודעת השירות המקובלת כיום במכונים הפרטיים.
מאחר והתבקשנו להמתין לתורנו, הותרנו לילדנו לשחק בשולחן משחקים שממוקם בסמוך לעמדת המזכירה, בעודנו יושבים בחדר ההמתנה הצמוד. כעבור מספר דקות, מבלי שאני ובעלי שמנו לב, התקרב בני לשולחן המזכירה, שלא ישבה במקומה באותה העת ונגע (רק נגע!) במכשיר הטלפון, באותו הרגע נפתח לעברנו ולעבר הפעוט, מטח מטורף ובלתי פוסק של צעקות וגינונים מצד מנהל המקום והבעלים – אילן לוינסון על התנהלותנו כהורים, על ילדנו החצופים ועל כך שהוא לא מרשה לנו להגיע למכון עם ילד נוסף, רק הורה וילד (?!).
אני ובעלי הגבנו למנהל באומרנו איננו מרשים לו להרים את קולו עלינו ועל ילדנו, שכך לא מתנהגים לתינוק שלא הזיק במאום (גם אם נגע במקשי הטלפון), שהנוהל לבוא רק הורה וילד מעולם לא נודע לנו עד כה ובכלל שהתנהגותו, צעקותיו והשפלתנו בפומבי במעמד פציינטים נוספים לא מקובלת עלינו בשום צורה ואופן. בתגובה, ענה לנו המנהל ה"נכבד" שאנחנו יכולים "לעוף מפה ולהתלונן בקופ"ח", עניתי לו שאין בכוונתי ללכת מבלי לקיים את הבדיקה שלשמה הגענו במאמצים רבים והוא, בבריונות שכזו ענה "אם לא תעופו מפה, אני אוכיח לכם שאתם לא תיכנסו לבדיקה, אין לכם מה לחפש פה".
בבושת פנים, אך בלית ברירה, נשארנו להמתין לבדיקה ובבוא תורנו נכנסנו להיבדק.
חשוב לציין כי לאחר צעקותיו והשפלתנו בפומבי, ילדנו נותרו צמודים לרגלנו, כאשר הם מפוחדים ומבקשים ללכת. כמו כן, בני הקט לא שיתף פעולה כיאות, במהלך הבדיקה משום החוויה הלא נעימה שעבר מספר דקות קודם לכן שהותירה אותו המום ומפוחד.
כעת, אני פונה אליכם ומבקשת למצא עימו את מלוא חומרת הדין וגם מעוניינת לפרסם את הסיפור האמור לאחר שברשתות החברתיות השונות נחשפתי ליחס דומה שהופנה לפציינטים נוספים, שקיבלו התנהגות זו בהכנעה. לדעתי, אסור לאפשר לפציינטים, שבכללם אוכלוסיות חלשות וחסרות ישע, להגיע למקום בעל תודעת שירות כה נמוכה, הדבר התבטא בלכלוך, במשחקים השבורים והמלוכלכים, בארשת פניה של המזכירה שקיבלה את פנינו וכמובן, (שהרי "הדג מסריח מהראש") המנהל – אילן.
אודה לבדיקתכם בעניין. כמו כן, אשמח לקבל חו"ד משפטית לשם הגשת תלונה אזרחית לשם מניעת הישנות מקרים דומים ושת"פ של קופות החולים עם המכון האמור.
אודה ליצירת קשר לנייד או במייל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להפסיק את שיתוף הפעולה של קופת חולים מאוחדת וקופות נוספות עם המכון הנ"ל פתרון נדרש :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה