פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות רפואי, הזנחת המוטפל ע"י הרופא\יםions and customer נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סמילנסקיי 20 נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה שנה אני סובלת מחוסר ברזל בגוף, הייתי חלשה מאוד עקב חוסר הברזל. הלכתי למספר רב של רופאים, שנתנו לי בערך את אותו הדבר. כדורים להלאת רמת הברזל בגוף. לא מצאו שום פתרון אלא לשים אותי על כדורים. לאחר שסיימתי קורס בן 6 חודשים בתרופות. המצב שוב התדרדר, הברזל צנח והרופאים שוב נותנים מרשמים. תוך כדי מפגשים עם רופאים חדשים, לא טופלה הבעיה, לא רוצים לחפש למה הברזל צונח, יש רשימה של רופאים שהתנהגו בזלזול לבעיה ועקב הזלזול גם הגיעה ההחמרה. כעת יש לי גם חוסר ברזל, וגם בעיות נוספות עקב שימוש בכדורים.
היום (27.04.2014) הלכתי שוב לקופת החולים. כאשר הגעתי לרופא, הוא לא היה מעוניין לשמוע על הבעיה, מצטטת:"יש לי 1200 מטופלים, ואין לי זמן אלייך" ולא קיבל אותי. יצאתי מהמרפאה בוכה!!
שירות נוראי שקיבלתי לאורך השנה בקופת החולים ע"י רופאים, זלזול בבריאותי, מצבי רק מחמיר, ואין מענה מהרופאים כלל. התסכול אוכל אותי . משלמים כסף ולא מקבלים שירות !
בעיה רפואית שלא טופלה מזה שנה, ומתפתחת לבעיות בריאותיות נוספות סוג הנזק :
הענשת הרופאים המזלזלים בבריאות האנשים הסובלים. מציאת פתרון לבעיה ולא רק ע"י תרופות. פתרון נדרש :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה