פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בתור נושא התלונה:
ניסים שרה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏31 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הטורים רח' יפו ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים ביקרתי בקופת חולים מאוחדת כמעט כל שבוע עקב כאבים חזקים בברך נשלחתי עי' 2 רופאים 1 אורטופד והשני ממומחה לברך נשלחתי לצילומים AMR שלושה שבועות אני עם רגל תלויה ישבתי בבית קיבלתי זריקה וזה לא עזר לכן המומחה שלח אותי לפיזיוטרפיה וביקש לחזור אליו סיימתי את הטיפולים. התקשרתי למזכירות של מאוחדת והמזכירה אמרה לי יש תור בעוד חודשיים אני עם כאבים התחננתי אמרתי לה זה המשך טיפול אני צריכה לקבל רק זריקה כמו שהמומחה אמר והם בזילזול לא הקשיבו זהו גבירתי זה מה יש רק בעוד חודשיים.אני הולכת לעבודה חצי נכה בקושי מגיעה לעבודה עם כאבים חזקים ובשביל זריקה של 10 דקות אני צריכה להמתין חודשיים עד איפה השכל היישר יכול לשחק איתי בצורה הזו.
אני מאוד מקווה שתהייה תשובה מצידכם לפני החודשיים הבאים.
אני אמשיך לחפש אשמים בקשר לנושא שלי ליותר גבוה.
הרופאים שטיפלו בי האורטופד *** והמומחה יוסף ***.
תודה: מחכה לתשובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להשחיל אותי בין לבין הפציינטים כדי לקבל זריקה כמו שהייתי נוכחת שם והמון הושחלו לא בתורם. פתרון נדרש :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה