|
|
|
|
|
|
שירות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בת-ים רח' יוזפטל 82 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בני משה דאבש הינו מטופל במרפאת שיניים, בקופת חולים מאוחדת, בת-ים.
עבור טיפול שינייו על ידי הרחבה שילמנו 4000 ש''ח. הוא מקבל שירות אצל ד''ר יעל- אורתודנט. מתחילת טיפולו ד''ר יעל ביטלה תורו מספר פעמיים בגלל מסיבות שונות. אתמול שוב ביטלה את תורו וקופת החולים לא סידרה רופא אחר. היום כאשר טלפנתי פעם שלישית קיבלתי תור לרופא מחליף עבור חודש אוקטובר.
במשך טיפולה במקום היא לטפל כל שבוע במכשירו של הילד היא דרשה ממני (אימו של הילד) לבצע פעילויות שאני בכלל לא בטוחה שביצעתי נכון! עקב התנהגותה לא רצינית והשירות לא מספיק טוב של צוות המרפאה אני לא בטוחה שבני קיבל טיפול נורמאלי עבור הכסף ששילמנו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|