פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה טלפוני לפניות הציבור?? נושא התלונה:
סואן לימור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏26 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דרום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.3.15 בשעה 9:55 פניתי לטלפון 089395545 "המחלקה לפניות הציבור" של קופת חולים מאוחד - כדי להתלונן על הטירטור שלי כמבוטחת ע"יהפקידות השונות (של ריקה מהמכון להתפתחות הילד מחד, ושל סוזי המזכירה הרפואית בבנימין 4 מאידך). המתנתי על הקו בתקווה שיענו לי - במשך שעה וארבע דקות. לאחר שעה וארבע דקות, בשעה 10:59 בהן שמעתי מוזיקה נוראית שמידי פעם הוחלפה בתקליט חוזר - שונה התקליט ואמר:"מענה טלפוני ניתן בימים א'-ה' מ8:30 עד 11:00 בבוקר... ניתן לשלוח פקס או מייל, תודה שהתקשרת" והשיחה נותקה. אחרי שעה וארבע דקות של המתנה, כך - נותקה השיחה - כי המענה הטלפוני של המחלקה לפניות הציבור פועל רק עד השעה 11:00. לא מדהים? מבקשת המלצות על קופת חולים אחרת. ל.

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה