|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני לפניות הציבור?? |
נושא התלונה: |
סואן לימור |
שם/כינוי: |
יום חמישי 26 מרץ 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
דרום |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.3.15 בשעה 9:55 פניתי לטלפון 089395545 "המחלקה לפניות הציבור" של קופת חולים מאוחד - כדי להתלונן על הטירטור שלי כמבוטחת ע"יהפקידות השונות (של ריקה מהמכון להתפתחות הילד מחד, ושל סוזי המזכירה הרפואית בבנימין 4 מאידך). המתנתי על הקו בתקווה שיענו לי - במשך שעה וארבע דקות. לאחר שעה וארבע דקות, בשעה 10:59 בהן שמעתי מוזיקה נוראית שמידי פעם הוחלפה בתקליט חוזר - שונה התקליט ואמר:"מענה טלפוני ניתן בימים א'-ה' מ8:30 עד 11:00 בבוקר... ניתן לשלוח פקס או מייל, תודה שהתקשרת" והשיחה נותקה. אחרי שעה וארבע דקות של המתנה, כך - נותקה השיחה - כי המענה הטלפוני של המחלקה לפניות הציבור פועל רק עד השעה 11:00. לא מדהים? מבקשת המלצות על קופת חולים אחרת. ל.
|
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|