פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן תור לרופא זה לא רק שרות - יש גם אפטר פארטי ! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רוטשילד 72 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום חברים
אני לא יודע מה קורה בקופות אחרות, אבל בטוחני שהתופעה חוזרת על עצמה גם שם. להלן עיקרי התלונה - תור בקופה לרופא מקצועי זה או אחר - איכשהו מסתדרים עם זה. הבעיה היא מה קורה עם תוצאות הבדיקה ובסיומה או במילים אחרות - המרשם !!!.
1. בלא מעט מקרים מופיעה התניה על המרשם שאת התרופות ניתן לרכוש אך ורק בבית המרקחת של הקופה ! אם המרפאה ממוקמת במרחק של מספר ק"מ מהקופה (במקרה דנן, לצורך העניין, בראשל"צ), אני חייב להגיע לקופה ולחכות בבית המרקחת, שעל טיב השירות בו אגע בהמשך.
2. בעצם ההגעה לקופת החולים, שממוקמת במרכז העיר, קיימת מצוקת חניה באזור, ופקקים באופן תדיר, על כל המשתמע מכך.
3. סוף סוף מצאתי חניה (רחוק...), ועכשיו עולים לבית המרקחת - שם ישנן 3 רוקחות (במקרה הטוב) שמעניקות שרות לחולה. בדרך כלל יש 2 רוקחות, דבר שגורם להתארכות התורים. זמן המתנה ממוצע עומד על כ 30-40 דקות.
4. מסתבר שבית המרקחת גם סגור יומיים בשבוע אחה"צ (ימים ג', ה'). בית מרקחת פתוח רק בשעות הבוקר ? עבור מי? הרי ההורים לוקחים את הילדים לרופא בד"כ אחה"צ, ןפעמיים בשוע הם צריכים להתרוצץ ולחפש בית מרקחת !
מה עושה פציינט שזקוק לתרופות ? מופנה ע"י המזכירה (התורנית ...) לסנטר פארם, במרחק של כ 3 ק"מ, ולפי ההבטחה של אותה מזכירה (תורנית...) "שם יכבדו את המרשם ותקבל את ההנחה שמגיעה לך !"
5. בבית המרקחת (שגם בסביבתו קיימת מצוקת חניה), אכן מכבדים את המרשם, אך מסתבר שיש תרופות רבות (ותודה לרוקחת בשם אלבינה ששתפה פעולה והראתה לי רשימת שמות של התרופות שלא נמכרות בהנחה. אחת מהן למיטב זכרוני היתה משחת "למיסיל".
6. מה אמור לעשות הפציינט שמשלם כמו שעון את חובותיו לקופה ומצפה לקבל שרות מינימלי ובסיסי תוך חסכון בזמן ?
7. בעבר, בגלל הבעיות בגישה לקופה במרכז העיר, בצעתי את רכישותיי בבתי המרקחת הפרטיים בשכונות הרחוקות מהעיר, ולא פעם שמעתי שיש בעיות עם הקופה בנושא התשלום, וזו גם נקודה לבדיקתכם - כמה בתי מרקחת פרטיים הפסיקו לעבוד עם הקופה בגלל מוסר תשלומים לקוי ?
מסתבר שרשת הסופר פארם נותנת שרות של מתן תרופות, אך ההתניה על המרשם "לרכישה בקופה בלבד) מונעת לגשת ולרכוש שם.

האם לא ניתן לפתוח בית מרקחת מרכזי נוסף להקלת התור ולשפור השרות ?

האם לא ניתן להקל ברכישת התרופות הנפוצות גם בבתי מרקחת אחרים, ולהוריד את ההגבלה / התניה ?

למה לא יצאה הודעה לפציינטים, ואפילו באתר האינטרנט של הקופה, קיימת חובה לבוא עם כרטיס מגנטי של הפציינט לכל בית מרקחת (גם פרטי וגם בקופה) ? הרי הצגנו את הכרטיס בביקור אצל הרופא,
האם חובת הצגת הכרטיס גם בבית המרקחת - מטרתה לאגור נתונים צרכניים(כמו ברשתות השיווק) תוך פגיעה בפרטיות ???

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה