|
|
|
|
|
|
ביטוח רפאוי "מאוחדת שיא" |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר מספר שיכנועים של נציג מכירות ביטוח של הקופה, ביטלתי ביטוח רפואי שהיה לי ולמשפחתי בחברת מנורה ועברתי לפני כשנה לביטוח "מאוחדת שיא".
לפני כחודש ביקשתי לפנות לרופא מומחה ואז הפנתי שאין עם מי לדבר ושבעצם לא מגיע לי שום דבר יותר ממבוטח "מאוחדת עדיף". ניסתי מספר פעמים להבין בטלפון מה בעצם מגיע לי ולא קיבלתי תשובות מספקות.
פניתי במכתב אשר נשלח למחלקת פניות הציבור ולא קיבלתי תשובה מאז ולאחר שקיבלתי מספר פקס נוסף, שלחתי עוד שלוש פעמים את הפקס ולא קיבלתי עד עכשיו שום תגובה
הפקס נשלח לדר' סמני והועבר גם לגברת בשם ניצה אשר נאמר לי שהיא תטפל בנושא.
|
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|