פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צירוף לשתי תוכניות ביטוח בלי אישור לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה התחלתי לקבל מכתבים מ"מאוחדת", כולם מודיעים על חוב ונקיטת אמצעים נגדי אם לא אשלם. לאחר בירור במוקד גבייה, נאמר לי כי מופיע להם שהצטרפתי לשתי תוכניות ביטוח דרך סניף בירושלים (אני גרה בתל אביב). וכאשר התקשרתי לאותו סניף, הודיע לי איש השרות שמופיע לו במחשב שביולי 2007 בשיחה שאורכה היה שתי דקות וסה נתתי את הסכמתי להצטרף תוכניות ביטוחים "שיא" ו"עדיף". הנני בחורה בריאה בת 24, אולי פעמיים הלכתי לרופא משפחה בכל השנה הזאת. לא רק זה, אלא לטעון שבשתי דקות מישהו הצטרף לשתי תוכניות ביטוח, זה אבסורדי! אני לא יודעת שום פרטים על התוכניות ואפילו לא עלות חודשית, רק מה החוב האמור שלי. הנני מבקשת לא רק ביטול חוב אלא גם הסבר איך דבר כזה יכול לקרות, ואיך אנשי השירות והמכירות של אותו סניף מפברקים סתם ככה הסכמות לקוח.
וגם עלבון סוג הנזק :
ביטול חוב ומתן התנצלות והסבר פתרון נדרש :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה