|
|
|
|
|
|
התנהגות לא נאותה מהרופאה |
נושא התלונה: |
יום שני 21 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה רופאים מומחים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כאשר הגעתי לרופאה הנירולוגית והתבקשתי לשבת על שולחן הבדיקות הרופאה לא טרחה להחליף את הנייר על השולחן שהיה כבר כנראה בשימוש כמה פעמים היא הבחינה באי השביעות רצון בענין ולא עשתה דבר מבשך הבדיקה של היא גם אמרה לי כאשר בדקה לי את הענים שאני עושה משהוא בענים בכונה וזו אחרי שאמרתי לה שיש לי בעיה בענים מהארוע המוחי שהיה לי היא לא בדיוק התיחסה לזה ורק המשיכה לכתוב בלי בכלל לשים לב שיש בן אדם שיושב ממולה אמרתי לה שאני מרגישה זלזול בהתנהגות שלה כילו אני כבדה עליה כאשר היא יצאה החוצה היא חזרה ואמרה לי שאני נכנסתי לתור לפני אנשים שהיו לפני התור שלי היה ב2.2. ואני נכנסתי בשעה 2.5 כאשר אני הגעתי היתה בחורה לפני שהודיעה לי שהפגישה שלה היתה לפני לא היתה לי בעיה עם זה אבל האנשים שישבו בחדר הגיעו עם כניסתי לחדר הרופאה ולא היה משהו שיגיד לי איך ומה להכנס לרופא הצורה שהרופאה אמרה לי את זה אני אמרתי לה שאני לא שאלתי אף אחד מי אחרי מי האם אני צריכה לסדר את התור או תפקידה של המזכירה שלא היתה ואו הרופאה התאכזבתי ואני לא חושבת שככה ציך להתנהג לחולה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|