פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל מצד רופא הקופה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
כצנלסון 63 גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:

ביום רביעי 16.11.2005 קבעתי תור לרופא הכללי של קופ"ח מאוחדת, ד"'ר שמואל שטיינלאוף, בסניף כצנלסון בגבעתיים, הקרוב למקום מגוריי.
התור נועד לקבלת הפנייה לבדיקה חוזרת של TSH בשל ממצאים קודמים של תת פעילות של בלוטת התריס.
ביקור זה היה ביקורי השלישי אצל ד"ר שטיינלאוף. בביקור הראשון הוא אמר לי שלפי הרישומים במחשב יש בעיה עם הבלוטה, והא ממליץ לבדוק. בהמלצתו, ערכתי בדיקות ולאחריהן קבעתי תור נוסף שבו רשם לי הרופא טיפול באלטרוקסין. לאחר התייעצות עם גורמים נוספים, החלטתי לפנות לטיפול הומאופתי, ורק אם אמצא כי הוא לא עוזר, אתחיל את הטיפול באלטרוקסין. חשוב לציין כי החלטתי התבססה בעיקר על המלצה של ד"ר נודלמן, רופאה של קופ"ח מאוחדת, מבית הרופאים בתל אביב, והיא גם זו שמטפלת בי .
התור הנוכחי נקבע לשעה 17:00. נכנסתי לרופא בשעה 17:30 לערך. הרופא ביקש כרטיס חבר ושאל במה יכול לעזור. אני אמרתי שבאתי לקחת הפנייה לבדיקות של בלוטת התריס. הרופא שאל אותי אם אני לוקחת בקביעות את האלטרוקסין. אמרתי לו שבשלב זה החלטתי לפנות לטיפול הומאופתי, ורק אם לא יעזור, אחזור לאלטרוקסין. עוד הוספתי כי אני מטופלת דרך ד"ר נודלמן- רופאה של קופ"ח מאוחדת בבית הרופאים בתל אביב.
בנקודה זו, הרופא הכה בידיו על השולחן ובצעקות אמר כי הוא לא מוכן לטפל בי, הוא מבקש ממני לצאת, הוא לא רוצה לראות אותי יותר אצלו,הוא לא מוכן לתת לי שום הפניה לבדיקות, והוא לא לוקח עלי שום אחריות. לקח לי מס' שניות להתעשת מההלם על התגובה הקיצונית, הלא ראויה והבלתי מתקבלת על הדעת של הרופא. לאחר מס' שניות אמרתי כי אני הגעתי לבקשתה של ד"ר נודלמן שהפנתה אותי לרופא המשפחה שלי. אני חברת קופת חולים והוא רופא של קופת חולים, ובתור שכזה, הוא לא רשאי להחליט במי הוא מוכן לטפל ובמי לא. הוספתי כי אני לא מתכוונת ללכת ללא הפנייה לבדיקות.
הרופא שוב חזר וצעק (אין לי כל ספק כי שתי הפצינטיות שישבו באותה עת בחדר ההמתנה היו עדות לכך), והוסיף שהוא לא רופא של קופת חולים (האומנם?? אכן על שולחנו של הרופא המכובד יש כרטיסי ביקור המעידים על היותו סגן מנהל מחלקה פנימית ג' במרכז הרפואי ע"ש ח. שיבא, אולם אני לתומי חשבתי שהגעתי לרופא של קופת חולים מאוחדת ולא לביקור פרטי..) ועוד הוסיף כי מבחינתו "הד"ר נודלמן הזאת היא לא רופאה". בשלב זה הוא התקשר מהטלפון הנייד שלו למשהו ואמר לו "יש פה איזו פציאנטית אחת, גב' בן יהודה, שאומרת שיש ד"'ר נודלמן אחת שהמליצה לה על טיפול הומאופתי ב- TSH ועםTSH כמו שלה זו פשוט שערוריה. היא מסכנת את חייה ואני מבקשת שייעשה בירור בעניין". לאחר ניתוק השיחה, בשלב שבו אני כבר הייתי חנוקה מבכי ומעלבון, ניסיתי להשחיל כמה משפטים ולהגיד שאני פניתי בכוונה לגורם מוסמך דרך קופת חולים, ומבחינתי זה אותו גוף, ואני לא מבקשת שאף אחד ייקח עלי אחריות. אני לוקחת אחריות על עצמי, וגם מוכנה לחתום על כל מסמך שיידרש לשם כך. אני רק מבקשת את השירות המגיע לי בתור חברת קופת חולים.
הניסיון שלי להגיע לדין ודברים רגוע והגיוני לא הועיל. גם הניסיון שלי לבקשת ממנו להפסיק לצעוק עלי ולדבר אלי בטון כזה, כי זה מאוד לא ראוי ומאוד לא נעים לי, לא הועיל. הרופא קטע את דבריי והוסיף וצרח עלי ואמר לי לשתוק, שעכשיו הוא מדבר ושהוא לא מעוניין לשמוע אותי. הוא ייתן לי את ההפניה, אבל הוא לא לוקח עלי שום אחריות ויותר הוא לא רוצה לראות אותי.
יצאתי לאחר קבלת ההפניה, מזועזעת ובוכה מהחוויה המשפילה הזאת. לינה, המזכירה, ישבה באותו עת בדלפק. ראתה אותי נסערת ובוכה. שאלה מה קרה, ואם אפשר להציע לי מים. בקושי יכולתי להגיב מתוך סערת הרגשות שבה הייתי מצויה. אמרתי שלא קרה דבר, ושאני רק מבקשת לדעת מתי אוכל לעשות את הבדיקה, ויצאתי.

עלבון סוג הנזק :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה