פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זימון תורים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
בנימין 23 רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
1. זמינות התורים לימי שישי (יום בו על אנשים עובדים כמוני לקבוע תורים)מאוד נמוכה ולעתים יש להמתין כשבועיים שלושה עד שימצא תור מתאים.

2. אם כבר צלחת את המשוכה הזאת, וקבעת תור מראש, אתה נדהם לקבל טלפון ממוקד זימון התורים אשר מעדכן אותך כי התור בוטל וכי יש לקבוע תור חדש (במקרה שלי - עברתי תאונת דרכים, ובשל כאבי גב היה לי צורך ברופא אורטופד)

3. לאחר שכבר נקבע לך תור חדש, אתה שוב נדהם לגלות שהוא מבוטל, בלי שום הסבר ועוד על ידי שליחת דוא"ל, לא מתקשרים לעדכן אותך, ובמידה ולא בדקת את תיבת ההודעות שברשותך הגעת לשווא לקופה.

לצערי, בשנים האחרונות השירות בקופה התדרדר פלאים
בנוסף ייש להמתין זמן רב לקביעת תורים ובמיוחד בימי שישי
אולי כדאי לעדכן את הקופה שישנן קופות נוספות שישמחו לקלוט פציינטים נוספים
ושאנו משלמים לא מעט ממון על מנת להיות חברים וכי אין המדובר בטובה אישית אלא בשירות שהם מציעים ומקבלים עליו שכר בזכות אנשים כמונו.
בנוסף, כדאי להבהיר שביטול תורים לא נעשה ע"י שליחת דוא"ל אלא טלפוני בלבד, ושכאשר נקבעים תורים יש לפנות ללקוחות ולהציע תורים חליפיים ולא לגרום להם לעבור את כל התהליך מהתחלה...........

כאבי גב סוג הנזק :
אולי כדאי לעדכן את הקופה שישנן קופות נוספות שישמחו לקלוט פציינטים נוספים פתרון נדרש :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה