פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לגבי שרות הקופה וחיוב חשבון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נתן 6 רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום , יש לי בעיה והייתי שמחה לקבל סוף סוף פתרון הולם. מאחר ושיחות הטלפון שעשיתי לשירות לקוחות של מאוחדת לא עזר בכלל. אני מנסה לקבל עזרה כבר כמעט שנה והם ממשיכים להתעלם ממני ולמשוך כסף מהחשבון שלי.
הבעיה שלי היא כזאת, באוגוסט השתחררתי מצה"ל, ובכנס משתחררים הסבירו לי ששנה שלמה לא יחייבו אותי על תעריף של "מאוחדת עדיף" ובמקרה שאני ארצה לשדרג ל"מאוחדת שיא" אצתרך לשלם 10 שקל בחודש.
בתאריך: 24.08.08 הלכתי לסניף הקרוב כדי לחתום על ניירת של מאוחדת עדיף ואישור לבנק של הוראת קבע. חייבת לציין שבדקתי כמה פעמים שסימנתי את מאוחדת עדיף ולא שיא!
בתאריך 01.09.08 קיבלתי מכתב "מבוטחת יקרה תודה שהצתרפת למאוחדת שיא"! נלחצתי כי זה לא מה שרציתי, מיד התקשרתי למוקד מידע כדי לבדוק את הטעות הזאת, המוקדנית אמרה שכן היא רואה חתימה שלי אבל זה אפשרי לבטל בסניף שלי.
אחרי זה הלכתי לסניף שלי והבחורה שם אמרה לי שזה היה אישור טלפוני, והיא לא יכולה לבטל כלום ואני צריכה לעשות את זה בטלפון דרך שירות לקוחות. אחרי שיחה נוספת למוקד אמרו לי שזה לא בעיה, שמבטלים לי את מאוחדת שיא ואני חוזרת למאוחדת עדיף.
ובאותו זמן אני ממשיכה לקבל חשבון לבית של מאוחדת שבו כול חודש מורידים לי 10 שקל מהחשבון ובחשבון של 29.08.08 לקחו לי גם כסף על כרטיס מגנטי שבחיים לא ראיתי ושהמוקדנית אמרה שהיא ביטלה!!!
וכך באותה הנימה המשכתי להתקשר למוקד והעבירו אותי מבחורה אחת לאחרת ונדרשתי להסביר לכולן את אותו הסיפור ולמרות ההבטחות לא עזרו לי, כול מוקדנית הוסיפה ואמרה שכול שיחה למוקד מוקלטת! ואם יש בעיה הם בודקים את השיחות ומחזירים את הכסף במקרה הצורך, ושוב למרות ההבטחות לא ראיתי שום החזר של כסף, שום עזרה, ורק המשך משיכה של כסף מחשבון הבנק שלי!
לא מזמן התקשרתי שוב וביקשתי את המנהלת, אחרי שכמה פעמים הודיעו לי שהיא לא שם או עסוקה, הצלחתי להשיג אותה (דיברתי אם אודליה קודם ואז העבירו אותי לאחראית אסתי) הסברתי לה את ההבעיה שלי והיא גם אמרה לי שצריך לשלוח פקס ואולי יבדקו את זה ואז אולי יחזירו לי את הכסף!
עוד חודש יהיה שנה מאז שהצתרפתי למאוחדת, הוסיפו אותי ל"מאוחדת שיא" למרות שאני לא ביקשתי ,עכשיו אני רואה באתר שאני רשומה במיוחדת עדיף בכלל אבל לוקחים כסף על שיא!
ביקשתי בפקס בבקשה לעלות את כול השיחות את החתימות שחתמתי בסניף שלי ושיחזירו לי את הכסף שלי!! זה לא בסדר שהם עושים מה שבראש שלהם.
לא ביקשתי מאוחדת שיא כי אני יודעת שאין לי אפשרות לשלם על זה! והם ממשיכים לקחת כסף מחשבון שאין בו מה לקחת!
אני יודעת בוודאות על מה חתמתי, וזאת בטוח טעות שלהם ולא שלי! כתבתי להם שאני דורשת החזר כספי או שאני אפנה פשוט לעורך דין.
בזבוז זמן,עצבים, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי והסדר של הביטוח עליו אני שייכת פתרון נדרש :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה