|
|
|
|
|
|
מחייבים אותי להיות לקוח מאוחדת |
נושא התלונה: |
יום חמישי 06 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר היתענינותי בעלויות ביטוח עדיף + שיא במאוחדת ולאחר ששמעתי שהמחירים יקרים לי ולמשפחתי עברתי לקופ"ח כללית ומיד עם קבלת הדיווח מכללית למאוחדת פנו אליי נציגיי מאוחדת ובכדיי לקשור אותי נאמר לי כי אני חבר מאוחדת עדיף למרות שלא אישרתי זאת אלא רק שאלתי לגביי זה
ולמרות שהנציגה שדיברה איתי הסבירה לי שהתשלום הוא חודש קדימה והתשלום רק דרך כרטיס אשראי או שוברים או הוראת קבע ולא קיבלתי שום דבר מאלו ולא מסרתי מ"ס כרטיס אשראי אבקש לבדוק תלונה זאת כמו כן פנתה אליי גברת בשם אלינה והציגה עצמה כמנהלת וכדיי שתלמד יחסיי אנוש ולדבר ללקוח .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|