פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור ביטוח זהב (סיעודי) נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

אני ומשפחתי חברים בקופת החולים המאוחדת כבר 23 שנים,
לפני כשלוש שנים פניתי אליהם בבקשה לבטל את הביטוח הסיעודי, שהתברר להפתעתי שאני משלם עבורו החל משנת 1986 עבורי ועבור כל יתר בני משפחתי (סה"כ כיום, 9 נפשות).
יש לציין שמעולם לא ביקשתי להיות מבוטח בתוכנית זו, ומיוזמתם צורפנו אליה, כמו כן הביטוח הסיעודי כלל אינו רלוונטי לגיל הנפשות.

ושוב, נוכחתי לאחרונה להבין כי החל משנת 2006 צירפו את בתי, מורן שהגיעה ל18 לאותו הביטוח (ביטוח סיעודי) ללא בקשתי ואף רשותי.
שלחתי אליהם בפקס בקשה לבטל את הביטוח שלא ביקשתי עבור מורן . אמרו לי שצריך חתימה שלה. אני זה שמשלם עליה ועל כל בני ביתי. ומעולם לא ביקשתי עבורה ביטוח זה"ב. מדוע לצרף לא צריך חתימה אבל לבטל מטרטרים אותי.
ראשית אני מבקש בתוקף לבטל ביטוח זהב זה עבור מורן,
כמו כן אני דורש כעת , החזר מלא עבור תשלום דמי החברות בביטוח הזהב שלעולם לא נתתי את אישורי לו.
החזר עבור דמי החברות זהב לי ולמשפחתי בין השנים 1986-2006
והחזר עבור דמי החברות זהב של מורן החל משנת 2006 ועד היום.
יש לציין ששלחתי פקס זה כלשון הזו לקופ"ח מאוחדת ועברו כבר כשלושה שבועות מאז ולא חזרו אלי.
כספי סוג הנזק :
ביטול הביטוח עבור מורן ללא עיקובים וטירטורים. והחזר תשלום מלא רטרואקטיבי עבור כל אותם /שנים. פתרון נדרש :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה