פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בלקוח נושא התלונה:
בר-נס צפריר שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
אינטרנציונל 5 כתובת:
נווה שאנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב09.09.09 אושפז בננו בן השנתיים בבית חולים רוטשילד עקב דלקת ראות ואסמה קשה. אחרי יום אשפוז שמצבו התייצב אמרה לנו הרופאה שאפשר לשחרר את הילד לבית . אבל זה בתנאי שנרכוש מכשיר אירוצמבר. לקחתי את המרשם למכשיר ולאנטיביוטיקה ונטולין וגם לתמיפלו(היה חשש לשפעת חזירים). נסעתי לבית מרקחת של מאוחדת בסניף חסן שוקרי בחיפה שם היה ונטולין אך אירוצמבר לא היה.
הרוקח מיכאל אמר לי שאני יקנה אירוצמבר בבית מרקחת והוא יחתום לי על הקבלה
שאקבל החזר. קניתי את האירוצמבר ולקחתי את הילד הביתה. למחרת בבוקר הייתי
בבוקר בביקור אצל הרופא והפקידה בסניף אינטרנציונל (אנה שמה) אמרה לי שאני
יכול להגיש לה את הקבלה של האירוצמבר והיא תדאג לאישור מבית המרקחת של
הסניף. במשך כמה חודשים שאלתי מה קורה ואמרו לי שזה בטיפול. לפני חודש
שאלתי מה קורה ואז אמרה לי דורית מנהלת הסניף באינטרנציונל שהבקשה לא
אושרה כי אין לה אישור מבית המרקחת שהמכשיר היה חסר. אחרי ויכוח קצר הסתכלה דורית בניירת וראתה שאנה כתבה שהיא התקשרה וקיבלה אישור טלפוני
שהמכשיר לא קיים בבית מרקחת. אבל היא לא יכולה לעזור לי כי מנהל בית המרקחת התחלף. מיכאל הרוקח עבר לכרמיאל ואת אנה הפקידה פיטרו.

ואני שואל למה זה צריך לעניין אותי כל הדברים האלה
מה עם השרות ללקוח.
עוגמת נפש , סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה