פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התאמה בין מידע שניתן ע"י המוקד לבין הביצוע בפועל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מוקד הפניות של קופה"ח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פנינו למוקד לבירור החזר הוצאות ניתוח בשר"פ בשערי צדק, ונאמר לנו שמגיע לנו השתתפות של 75% מעלויות הניתוח, ועל סמך כך התחייבנו בשר"פ. כאשר רצינו לממש את הביטוח, נאמר לנו שמגיע לנו רק 50%. יש לציין שאנחנו מבוטחים בביטוח C במשך שנים רבות.
הנושא דחוף מאוד שכן הניתוח צפוי להתקיים בשבוע הבא.
כספי סוג הנזק :
כיסוי עלויות על סמך המידע שניתן בהתחלה (75%) + פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שנגרם כתוצאה מהטעות. פתרון נדרש :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה