|
|
|
|
|
|
חוסר התאמה בין מידע שניתן ע"י המוקד לבין הביצוע בפועל |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מוקד הפניות של קופה"ח |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פנינו למוקד לבירור החזר הוצאות ניתוח בשר"פ בשערי צדק, ונאמר לנו שמגיע לנו השתתפות של 75% מעלויות הניתוח, ועל סמך כך התחייבנו בשר"פ. כאשר רצינו לממש את הביטוח, נאמר לנו שמגיע לנו רק 50%. יש לציין שאנחנו מבוטחים בביטוח C במשך שנים רבות.
הנושא דחוף מאוד שכן הניתוח צפוי להתקיים בשבוע הבא.
|
כספי |
סוג הנזק : |
כיסוי עלויות על סמך המידע שניתן בהתחלה (75%) + פיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שנגרם כתוצאה מהטעות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|