פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחות אחראית בקופה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
היום הגעתי לקופה עם קלקול קיבה חמור ודלקת בקיבה נכנסתי לרופא לקבלת טיפול.
הרופא הביא לי מרשם לבדיקת צואה והפנה אותי לחדר אחיות כדי לקבל המשך טיפול.

בעודי מקופלת עם כאבים עזים ובלתי נסבלים ניגשתי לחדר אחות והיא בשיחת טלפון שהיא פרטית דיברה ברוסית ומולה היה לוח שנה, אני מבינה קצת רוסית ומהשיחה הבנתי שהיא מדברת שיחה פרטית. חמש דקות אני עומדת מולה והיא בשלה.

לא יכולתי לעמוד יותר אז עזבתי את החדר בכעס ואז היא סגרה את הטלפון ויצאה אחרי.

זו לא פעם הראשונה שזה קורה לי איתה או שהיא באינטרנט מחפשת דילים או שהיא משוחחת בטלפון, אף פעם לא התלוננתי כי במצבים אחרים מצבי לא היה כמו היוםץ

השאלה שלי האם יתכן שדבר כזה יקרה במקום שאנשים באים חולים ולא באים לטיפול פינוק.התקשרתי לפניות הדיבור של הקופה ענתה לי בחורה שאמרה שהיא בשיחת טלפון ותחזור אלי עד כשיו שעתיים מהשיחה עדיין לא חזרה אלי.
כנראה שבקופת חולים מאוחדת לא מבינים שצריך לתת שירות ולא רק לגבות כסף.
התעללות באדם חולה סוג הנזק :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה