פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הענות מצד המזכירות הרפואית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אבן גבירול 124, תל אביב 62038 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי שון מלאך ואני בן 25, חבר קופת חולים מאוחדת באשקלון.
לפני כשבועיים נקבע לי תור לבית החולים וניצטווה עלי להביא טופס 17 מהקופת חולים שלי. גיליתי שתהליך פשוט זה, הינו בעצם מורכב, כיוון שהמזכירות הרפואיות במאוחדת אשקלון,פשוט אינן עונות לטלפון. מידי יום נאלצתי להתקשר בממוצע 10-15 פעמים על מנת שיענו לי פעם אחת. חשוב לי לציין שהשיחות בוצעו לאורך כל היום מ09:00-19:00 ובימי חול ע"פ התאריכים המפורסמים באתר מאוחדת! כאשר לבסוף ענתה לי אחת המזכירות, הוסבר לי מה עלי לעשות כדי להקבל את הטופס. היה עלי לפקסס את הזימון למזכירה הרפואית, ולאחר מכן על המזכירות לפקסס לי חזרה את הטופס המבוקש. דבר פשוט כל כך. כאשר שאלתי מתי אקבל את הטופס נמסר לי שלא ניתן לדעת. כששאלתי כיצד עלי לברר בנוגע למועד קבלת הטופס אם לא עונים במשך היום, ענו לי: אין מה לעשות, יש מחסור בכח אדם ואם אני מצפה שהמזכירה תתן לי את הפלאפון שלה. כאשר שאלתי למה לא עונים כל היום בניגוד למה שמפורסם באתר, נמסר לי: אין מה לעשות. ראשית הייתי מופתע מהגסות של המזכירה הרפואית. שנית אינני מבין כיצד אירגון כזה יכול לתפקד בטח ובטח כיצד הוא יכול לתת שירות ללקוחות חולים. כעת, אני שבועיים אחרי התחלת התהליך של נסיון לקבלת שירות, התור שלי הינו ב18 ואני עדיין מתקשר 10-15 פעמים ביום למזכירות בתיקווה לקבל שירות ולדעת מתי אני צפוי לקבל את הטופס 17 אותו אני מבקש. כמו כן חשוב לי לציין שביקשתי לדבר אם האחראי והמזכירה סירבה בטענה שאין דבר כזה. אשמח לפתרון. תודה
ייעול השירות פתרון נדרש :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה