|
|
|
|
|
|
אי קבלת טיפול |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
אבן גבירול 124, תל אביב 62038 |
כתובת: |
סניף הטיילת ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום זה נעקצתי עי חרק כלשהו בצואר בשעה 8 בבוקר ואחרי כרבע שעה הצואר החל להתנפח מאוד ניגשתי מייד למרפאת הטיילת וניגשתי לאחות גבוהה ורזה שגם את שמה אני לא יודעת ואמרתי לה שנעקצתי וזה נפוח ומאוד כואב היא אמרה לי אנחנו לא מטפלים בדברים כאלה תפני לרופא פניתי למזכירות הרפואית במקום ושאלתי האם יש כאן רופא שיכול לראות אותי היא הפנתה אותי לחדר 8 נקשתי בדלת ישבה שם רופאה שמיד צעקה עלי אני לא מקבלת אנשים עד שעה 10 אמרתי לה סליחה דר נעקצתי בצואר וזה מאוד כואב והיא ענתה לי לכי לטרם שאלתי היא למה???????????למה זה היחס שקיבלתי? נכון לעכשו אני עדין מטפלת במקום במשחה אנטיביוטית כי המקום קיבל זיהום. ברצוני לדעת האם לא היה מגיע לי טיפול כחברת קופת חולים מאוחדת במצוקה שהייתי? האם האחות לא אמורה להסתכל לפחות על המקום הנגוע?
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|