פרטי התלונה

תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת טיפול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אבן גבירול 124, תל אביב 62038 כתובת:
סניף הטיילת ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום זה נעקצתי עי חרק כלשהו בצואר בשעה 8 בבוקר ואחרי כרבע שעה הצואר החל להתנפח מאוד ניגשתי מייד למרפאת הטיילת וניגשתי לאחות גבוהה ורזה שגם את שמה אני לא יודעת ואמרתי לה שנעקצתי וזה נפוח ומאוד כואב היא אמרה לי אנחנו לא מטפלים בדברים כאלה תפני לרופא פניתי למזכירות הרפואית במקום ושאלתי האם יש כאן רופא שיכול לראות אותי היא הפנתה אותי לחדר 8 נקשתי בדלת ישבה שם רופאה שמיד צעקה עלי אני לא מקבלת אנשים עד שעה 10 אמרתי לה סליחה דר נעקצתי בצואר וזה מאוד כואב והיא ענתה לי לכי לטרם שאלתי היא למה???????????למה זה היחס שקיבלתי? נכון לעכשו אני עדין מטפלת במקום במשחה אנטיביוטית כי המקום קיבל זיהום. ברצוני לדעת האם לא היה מגיע לי טיפול כחברת קופת חולים מאוחדת במצוקה שהייתי? האם האחות לא אמורה להסתכל לפחות על המקום הנגוע?
עלבון סוג הנזק :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה