|
|
|
|
|
|
אי מתן שרות הולם לצרכן |
נושא התלונה: |
יום שישי 30 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
אבן גבירול 124, תל אביב 62038 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פינתי לטרם המופעל כשרות יחידי מטעם הקופה בערבי שבת ,זמן ההמתנה היה ארוך מהמשוער כשעה+ האחים פיטפטו בינהם ולא התיחסו כללו ,יש לציין שלא היה עומס יתר הצוות כולו היה ערבי האחים והרופאים וכאשר שאלנו בקבלה זכינו לקללות וצעקות בערבית הגדיל לעשות אחד האחים שזרק תיק של פצינט לזבל קילל אותו ועזב תוך כדי מתן שרות.
שאלתי אין פיקוח על המקום??
למה הקופה לא מפעילה מוקד שרות עצמאי לחברי הקופה?
ההיתי רוצה לקבל מענה ליחס המחפיר שקיבלנו במקום?
|
נזק רפואי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|