פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מפניות חוזרות ונשנות החל מחודש ספטמבר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
ביקשתי בספטמבר להצטרף לשירותי מכבי שלי. נאמר לי שעלי לעבור תקופת אכשרה בת חצי שנה, כמצוין בתקנון מכבי. נציג הסביר לי שחברי קופות חולים אחרים יכולים להצטרף ללא תקופת אכשרה, אם יש בידם כרטיס פלטינום למשל. יתר האנשים לא זכאים לקיצור תקופת אכשרה, כי אולי הם רוצים "לנצל את הקופה". הסברתי לנציג, שיש בידי כרטיס מכבי זהב, מקביל לפלטינום בקופות אחרות, ושזה מגוחך, שאני המשלם למעלה מ-100 ₪ כל חודש, מעל 1200 ש" בשנה, אאלץ להמתין חצי שנה.... בגין טיפול שיניים\עיניים לו אני זקוק היום.

עד היום עברו 3 חודשים. 3 חודשים. 3 חודשים.

וטרם קיבלתי תשובה הגיונית, מדוע אני, חבר קופה וותיק, צריך להתחנן להצטרף למכבי שלי, ללא תקופת אכשרה, בעוד שחבר קופת חולים אחרת, שעשוי להיות חבר קיקיוני וזמני, מתקבל מידית.

עלבון נפש סוג הנזק :
לאפשר למבוטחים וותיקים המשלמים מיטב כספם, להצטרך למכבי שלי, ללא תקופת אכשרה, בדיוק כמו שמי שמחזיק כרטיס פלטינום, מתקבל ללא תקופת אכשרה פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
רכזת פנ"צ שם ותפקיד:
נשלחה תשובה לפונה תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה