|
|
|
|
|
|
אי כיבוד תור שהוזמן |
נושא התלונה: |
יום רביעי 11 מרץ 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע, קרית הממשלה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במכבידנט לא מכבדים תורים, הוזמנתי לשעה 9:30 ואחרי 20 דקות המתנה נאלצתי לעזוב כי היה לי תור לרופא אחר ב-10.
הרופא, פסיכוגריאטר, דר' דוברוסין מיכאל שמגיע רק בימי רביעי לבאר שבע קיבל את הפציינט הראשון ויצא ולא חזר לקבל אותי עם אמי הקשישה בשעה 10:00.
חבל שבמכבי לא יודעים לכבד את הפציינטים ולקבל אותם בשעה שנקבעה
|
|
|
|
|
|
|
|
מכבי שירות לקוחות
, תגובה:
|
מרינה פינקל - ממונה על פניות הציבור מחוז הדרום, מכבי שירותי בריאות |
שם ותפקיד: |
פניית המבוטחת טופלה ע"י נציגת מכבידנט בתאריך 1042 220315.
משיחה עם המבוטחת עולה כי היה עיקוב בתורים ולא הייתה מוכנה להמתין. הוסבר שנשמח לתאם תור חדש בזמן שיהיה לה נוח, טענה שכבר ביצעה את הניקוי באופן פרטי.
אך שמחה מאוד שהתייחסנו לפנייתה ותחזור למכבידנט בעוד כחצי שנה.
|
תגובה: |
נקבע תור חדש ל- 18.09.15 לשיננית עפ"י בקשתה ולשביעות רצונה. |
פתרון: |
|
|
|