פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ייחס ושירות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
החלטתי לשנות את אמצעי התשלום לפני כשבוע וחצי, דבר לכאורה פשוט,
יום יום, פעמיים ביום אני מנסה לייצור קשר טלפונית עם המוקד, ממתין 15 דקות על הקו ומתייאש, במקביל שלחתי מייל לכתובת [email protected] המפורסמת באתר מכבי לפני שבוע ואין קול ואין עונה.
היום, 13.4.07, שוב לאחר זמן המתנה ארוך, סופסוף ענו לי, אך הסבירו לי שלא ניתן לבצע זאת בטלפון אלא רק בסניף.
עזבתי הכל ונסעתי לסניף, שלהפתעתי היה סגור!
כשהתקשרתי שוב למוקד (15 דקות המתנה) אומרים לי שהם לא עובדים בימי שישי אבל אני יכול להוריד טפסים מהאתר ולשלוח אליהם את ההוראות קבע.

על זה אני משלם "מכבי זהב" 41 ש"ח בחודש?

פשוט חוצפה.

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה