|
|
|
|
|
|
שירות ויחס |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
גני אביב לוד |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מרפאה הפועלת מתוך בית בשכונת אביב בגני לוד , קביעת תור או כל פנייה הפשוטה ביותר מלוות בקושי רב של תודעת שירות מינימלית מהמזכירה אשר טורחת דקות רבות להסביר פנים לחולים הרוסים ושיחות ארוכות בטלפון
|
לתת לציבור הישראלים פקידה משלנו מבלי שנרגיש שעושים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מכבי שירות לקוחות
, תגובה:
|
מכבי שירותי בריאות |
שם ותפקיד: |
הפנית אל מכבי שירותי בריאות את תלונתה של גב' ספיר גינזבורג (תלונה מספר 1964). |
תגובה: |
לשם בירור התלונה אנו זקוקים לפרטים מזהים של הפונה ופרטי האירוע או השירות שהם נשוא התלונה.
נציין כי תלונות בנושאים רפואיים מחייבות גם המצאת טופס ויתור על סודיות רפואית חתום ע"י החברה.
תוכלו, לחילופין להפנות את החברה להתלונן ישירות בנציבות פניות הציבור של מכבי שירותי בריאות, פקס מספר: 03-5143822, או באתר האינטרנט של מכבי שכתובתו היא: www.maccabi4u.co.il
תודה רבה, |
פתרון: |
|
|
|