פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בשירות לקוחות קופ"ח נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אמי סובלת מטחורים מלווים בכאבים והרגשה לא נעימה. כשנודע לי על כך לקחתי אותה לרופא,זה התרחש לפני כניסת חג שמחת התורה ולא היה אף רופה פרוקטולוג!! בגוש דן שיוכל לקבלה ולטפלה בצורה נאותה ופנייה לבית חולים תעלה לה כסף(כך אמרו לה באותו רגע במרפאה בבת ים-אזור מגורים)
הכאבים היו כ"כ חזקים שהיא לא יכלה לסבול אותם לא בעמידה ולא בישיבה
ולכן הסכמנו ללכת לאורטופד!! שנמצא בת"א-שלא אמור לטפל בבעיה מהסוג כזה
בהתחלה האורטופד לא הסכים לטפל בבעיה אך אחרי שהסברתי שהיא זקוקה לעזרה ראשונה וזה התרחש לראשונה הוא נענה לבקשתי ונתן לה טיפול.
במקום נתנו לה תור לרופא פרוקטולוג לשבוע הבא!!
אבל זו לא הבעיה המרכזית בנושא
הבעיה העיקרית שאמי לא דוברת עברית ולא יכולה לתקשר עם רופא ולקופ"ח אין רופא פרוקטולוג דובר רוסית ואין להם שום אופציה אחרת חוץ מזו שאני אקח את אמי ואעזור לה עם התרגום לרוסית. הייתי עושה את זה בשמחה רבה,אבל אני לומד ואין לי כ"כ זמן פנוי לקחת אותה לרופא. אנו גרים בבת ים יחד עם סבתא שלי החולה גם כן -אמה של אמי.
אני ניסיתי לפתור את הבעיה ,פניתי באמצעות פנייה טלפונית בתאריך הנה"ל לשירות לקוחות של קופ"ח אך לא קיבלתי תשובה נאותה לפתרון,היציעו לי או לקחת אותה לרופא ולעזור לה בתרגום או לפנות לרופה מנהלי שיפתור את הבעיה,כי להם אין שום אמצעים אחרים לעזור לה.
אני הבנתי שפנייה לרופא מנהלי זו שרשרת ביורוקרטית ואין לי זמן וכח לעוד סוג של ביורוקרטיה...
אומנם הכאבים חלפו אך אני חושש שהם יחזרו שוב ושוב פעם נצטרך לעשות פניה דחופה לרופא.
אמי לא מסכימה ללכת לרופא שהיא לא מבינה בדיוק מה הוא רוצה ממנה
כי זה בריאות וטעות קטנה יכולה לגרום להחמרה בבריאותה.
פרטי אמי: שם-אישצ'נקו פולינה ,ת.ז.321825937
כתובת מגורים-ביחד עמי
טיפול לא הולם סוג הנזק :
לתת מישהו מטעם הקופ"ח שיעזור לה לתרגם או להציע כל פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה