|
|
|
|
|
|
קביעת תור ללא תיעוד במערכת הלקוחות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 30 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
צק פוסט חיפה |
כתובת: |
מכון לבריאות האשה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאישתי נקבע תור לסריקה מערכות (הריון) לתאריך ה-31 למאי.לאחר דקות היא טילפנה והקדימה אותו ל-30 לחודש . בשעה היעודה התייצבנו במשרדי המכון וסירבו לקבל אותנו בטענה שאין תיעוד על השינוי ואף רופא לא מוכן לבדיקה מחוץ לתור.שורה תחתונה אישתי חזרה למחרת לבד! .
אנחנו הפסדנו 2.5 ימי עבודה וחוויה משותפת של סריקת מערכות העובר.עובדי המקום היו אטומים וכן אף אחד ממנהלי המכון לא היה או חזר אלינו אחר כך למרות שביקשנו שכך ייעשה.אין זו פעם ראשונה שיש פער בין מוקד זימון תורים של מכבי למציאות במכונים -זה קרה לנו גם בעבר .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי בעבור 2.5 ימי עבודה שלנו סה"כ 1266.54 +עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מכבי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|