פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כניסה למאגרי מידע ללא אישור ויחס פוגע ומטריד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
1. אשתי ואני חברים במכבי מגן זהב מספר שנים.
2. לפני כ - 10 ימים פנו אלינו משירותי מכבי טבעי במטרה לעניין אותנו בשירותים שונים ללא התחייבות מצדנו. "תבואו ותשמעו כדאי לכם, ללא שום התחייבות מצדכם" כך פנתה אלינו פקידת החברה במגמה לעניין אותנו בזכויות המוקנות לנו מעצם היותנו מבוטחים בקופת חולים מכבי בביטוח מכבי מגן.
3. כששאלתי איך הגיעו לשמנו הודיעה המשווקת כי הם קיבלו את שמנו ממאגר שמות מבוטחי קופ"ח מכבי.
4. תאמנו את ביקורנו להיום 7.11.05 בשעה 19:00 ואכן הגענו ליעד. מול שולחן קיבלה את פנינו פקידה נחמדה שהעבירה לידינו 2 כרטיסיות בגודל של A3 על מנת למלא פרטים אישיים ופרטים רפואיים. לכששאלתי מדוע עלינו למלא הפרטים הרי מידע זה מצוי בידי קופ"ח מכבי ? נענתי בתשובה כי חברת שירותי מכבי טיבעי היא חברה נפרדת ואין לה נגישות אל מאגרי המידע האישיים ( לא הרפואיים ) של קופ"ח מכבי.
5. נושא מילוי הטפסים לא נראה לנו חיוני וציינו, שלאחר שנקבל סקירה על השירותים ואם נהיה מעוניינים לקבלם אז נמלא הטפסים כנדרש. . המתנו על שתורנו יגיע ואז הופנינו אל ד"ר קליינבאום ששאל עם כניסתנו היכן הטפסים שנדרשנו למלא. לאחר שציינו כי אנו חפצים לקבל תחילה הסבר על מהות השירותים שהחברה מספקת ביקש ד"ר קליינבאום שנמתין בחוץ והוא יצא לשוחח עם הפקידות. לאחר מספר דקות חזר ד"ר קליינבאום לחדרו בליווי לקוחה וילדתה הפנה אלינו את גבו וללא אומר סגר הדלת מאחוריו מבלי לספק לנו הבהרה מדוע " סולקנו " מחדרו ומהי מהות הפנייה שקיבלנו.
6. ההסבר שקיבלנו מהפקידה הראשית היה אין לנו מחוייבות כלפיכם כל עוד לא מילאתם הטפסים !!!. כשביקשנו לברר מדוע קיבלנו פניה טלפונית לבוא ולשמוע מהם השירותים שנותנים שירותי מכבי טיבעי נענינו בתנועת כתפים המזכירה את ההסבר " לא יודעת ".
7. אנו רואים בחומרה רבה את היחס המזלזל והמשפיל, התנהגות שאינה הולמת אותכם כחברת שירותי בריאות שבה אנו מבוטחים ומקבלים שירותי בריאות.
אנו מזכירים כי הפנייה שנעשתה אלינו בוצעה באמצעות מידע שהתקבל מקופ"ח מכבי. נציגי חברת שירותי מכבי טבעי טרחו לשכנע אותנו להגיע אליהם לסניף החברה במרכז המסחרי "קניון רננים" בעיר רעננה. השם מכבי יצר בנו אמינות. לא היינו מסכימים להגיע לגוף מסחרי אחר בצורה כזו. התוצאה שאנו חשים כי הייתה כאן הונאה מצד חברת שירותי מכבי טבעי. כל ההבטחות להגיע ולשמוע ללא התחייבות אין להם כיסוי. היחס לו זכינו היה כאל גורם מטריד. חמור מכל הייתה התנהגותו של ד"ר קליינבאום שביחס מתנשא ומזלזל וללא התחשבות מצידו להשיב תשובה.
8. מיותר לציין כי כי הקדשנו למפגש זמן יקר לנו. כל שקיבלנו היה "סתירת לחי מצלצלת" והתנהגות לא אדיבה מצד הפקידה הראשית.
9. כחברי שירותי מכבי אנו מבקשים לקבל הסבר לשאלות שהועלו במכתבנו זה וכמו כן היינו מבקשים שנושא זה יבדק על ידכם. אנו לא מסכימים שמידע שמסרנו לכם ואתם מחוייבים לסודיות רפואית יועבר למי מחברות הבנות ו/ או חברות מסחריות אחרות.

ממתינים לתשובה

אריקה ומנחם לנדאו
רח' לזר 14
רעננה
טל : 03-9710570

שימוש במאגרי מידע אישיים סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה