|
|
|
|
|
|
מתן שירות ירוד < |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רח' הגיבורים |
כתובת: |
יבנה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות פניתי לנציב תלונות הציבור של מכבי על שורה של מחדלים במתן שירות ללקוחות קופ"ח בעיר יבנה ( סירוב לתת אישור טופס 17, אי מתן מענה טלפוני, תוך גיבוי מלא של מנהל הסניף לתופעה ).
ראוי לציין כי המענה לפנייה היה מהיר אך מראה על חלמאות לשמה מכוון שנתנו את זכות התגובה למנהל הסניף שאליו אני אישית ביקשתי ממנו לטפל בבעיה ועד כה לא נעשה דבר מלבד הצהרות שהם נימצאים בעיצומו של שיפור שירות. וכל זאת מבלי להוציא פונקציה נטרלית חיצונית שתבחן את תלונותי.
ראוי לציין כי התופעה של אי מענה טלפוני ו\או אי מתן טופס 17 למרפאות חוץ ו\או ביצוע בדיקות יקרות נמשך זמן רב ( מעל לשנה ).
בקיצור למכבי יש מחלקה לתלונות הציבור שנותנות לנותני השירות להגיב לתלונות בימקום להגיע ולבחון תלונות באופן אוביקטיבי....כל השאר לשיפוטכם...
|
פגיע בריאותית |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מכבי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|