פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתנה ליולדת, זלזול ושירות גרוע נושא התלונה:
בוגודלני מינה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בת ים, כצנלסון כתובת:
סניף כצנלסון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ילדתי ב- 4 ליוני ויש לי חברה שילדה 5 ימים אחרי. שנינו מבוטחות קופת חולים מכבי. ולפני כמה ימים היא שאלה אותי האם קיבלתי מתנה ממקבי בעקבות הלידה. אני אמרתי כי לא ואז היא אמרה מוזר הם התקשרו אלי ובאו עם המתנה עד הבית.
למחורת התקשרתי למכבי ללא הפסקה *3555 ושם שאלתי האם מגיע לי מתנה ועם כן מדוע לא קיבלתי אותה? אמרו לי שהם פותחים קריאה ויחזרו אלי מהסניף שלי בעניין זה.
אחרי כמה ימים חזרה אלי מישהי שהציגה את עצמה כרחל ממכבי. היא אמרה כי תוך 3-4 שבועות אני אקבל את המתנה וכשאמרתי שעם זה יקרח כל כך הרבה זמן המתנה בטח כבר לא תהיה אקטואלית כי התינוק שלי כבר היום בן 3.5 חודשים ובדרך כלל נותנום דברים בשביל ילודים ממש. ביקשתי לזרז אך היא התחילה לספר כי זה לא תלוי בהם והיא לא יכולה לעשות שום דבר ובכלל..
היתנ לי הרגשה של זלזול מהטון דיבור שלה, והרגשה כאילו עושים לי טובה שנותנים משהו. בסוף ניסיתי לברר מהיכן היא מתקשרת אלי אך הבחורה לא נתנה לי לסיים את הנשאל וניתקה את השיחה, כך שלא היה לי לאין לחזור.
ברצוני להבהיר כי אני לא צריכה את המתנה הזו, כי הערך שלה כבר בטח אפסי בשבילי ובשביל התינוק שלי, זה סתם עניין של פרינציפ והרגשה טובה. אני מבוטחת מכבי 18 שנה כמעט מאז שהגענו ארצה. ויחס כל כך מזלזל לדאבוני ממש בושה וחרפה!
התקשרתי לתלונות הציבור של מכבי והתלוננתי על אותה רחל שלא הציגה את עצמה בשום מידע חוץ מזה שהיא ממכבי, אפילו לא ידעתי מאיזה סניף או הנהלה היא.
בתלונות הציבור הסבחרו לי כי את המתנה מקבלים אותומטית רק אלה שילדו אחרי חודש יולי ואלה שלפני לא, אבל בכל זאת אנחנו ניתן לך, רק זה יקח עוד איזה חודש :) ממש מצחיק! גם כאן ניסיתי להגיד להם שבעוד חודש המתנה כבר בטח לא תהיה רלוונטית אך הרגשתי כי אין עם מי לדבר, אטימות מוחלטת.
בנוסף התלוננתי על הבחורה שהתקשרה אלי וביקשתי שיסבירו לה שזה לא הוגן שהיא תדבר ככה עם המבוטחים.
היום לפני שעה קיבלתי מאותה בחורה בשם רחל טלפון. מסתבר שזו היא מנהלת סניף כצנלסון, בבת ים. היא ישר התחילה לתקוף אותי. איך העזתי להתלונן עליה היא בסך הכל עשתה לי טובה והתקשרה אלי להודיעה לי על המתנה.
בכמעט 10 דקות שיחה ניסיתי להסביר לה כי לא לי ולא לאף מבוטח אחר לא מגיע יחס של זלזול כזה והיא המשיכה לטעון כי לא היה ולא נברא.
ושוב אטימות ושוב זלזול והאשמות שבסופו של דבר אני לא בסדר.
כנראה תפקיד מנהלת סניף נותן לה פרוילגיה לדבר בצורה כזו עם מבוטחים. והמצחיק הוא שהיא היתה אמורה להתקשר ולהתנצל בפני, נו טוב..
הרגשה של זלזול סוג הנזק :
התנצלות על הנעשה בכתב + קבלת המתנה בהקדם (עם כמובן מבחינת הפופה הינני זכאית לה) פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
שרית אדטו, רכזת פניות שם ותפקיד:
החברה שבנדון פנתה אלינו ישירות. ופנייתה טופלה.
מתנה ליולדת מכבי החלה לחלק החל מה-1 ליולי באופן אוטומטי. כל מבוטחת שילדה בחודש ואף חודשיים לפני ופנתה אלינו ישירות בבקשה לקבלת שי, נשלחה אליה החבילה. הגב' שבנדון פנתה ונאמר לה שישלחו אליה החבילה , שמועברת ע"י חברת שליחויות שמתאמת עם הלקוחות וזמן הטיפול יכול להארך עד שבוע שבועיים. הזמן לא היה מקובל על הגב'. משביקשנו לקבל פרטים אודות החברה אותה היא מציינת לא קבלו כך שלא ברור לנו כיצד מישהי שילדה ביוני קבלה אוטומטית את החבילה אולם כאמור, לא היו לנו נתונים לבדוק זאת.

צר לנו על תחושתה של הגב', השי נשלח אליה כפי שהובטח ואנו מקווים כי היא נהנת מתכולתו אשר, בשולי הדברים נעיר , מתאימה לתינוקות גם מעל גיל 3.5 חודשים

בברכה,
שרית אדטו
רכזת פניות הציבור
תגובה:
נשלחה אילה חבילת השי כפי שהובטח לה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה