פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לטיפול דחוף בילד בן 3 וחצי (חבר הקופה ובעל ביטוח משלים) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/2/2010 לאחר שבני הקטן סבל מחום והקאות החלטתי להזמין תור לרופא הילדים
לאחר שיחה עם מוקד זימון התורים נאמר לי כי הרופא עמוס לחלוטין ולא יוכל לקבל אותנו היום
ועל כן הופנתי לרופא אחר מרחק חצי שעה נסיעה לאחר ההגעה לשם נאמר לי כי לא ניתן לקבל את הילד כי שכחתי את הכרטיס המגנטי בבית (מסתבר שזה מאוד חשוב הכרטיס הכחול הזה אין סיכוי שיקבלו אתכם בלעדיו ולא משנה מה המצב הבריאותי או כמה המצב דחוף וזה בדוק)
לאחר ששלחו אותי למשרדים (קומה מעל עוד פעם תור אבל הגעתי עד פה עכשיו לוותר?) לצורך הנפקת כרטיס זמני קיבלתי את הכרטיס הזמני ושבתי למרפאה שהופנתי אליה אך הפקידה אמרה סליחה אינני יכולה לקבל את בנך הקטן כיוון שהרופא שלו עובד עכשיו אבל אין לו תורים פנויים הופנתי אליכם דרך המוקד הטלפוני אמרתי כן אבל הכרטיס חסום כי הרופא של הילד עובד היא ענתהואמרה עוד צריך לחכות עד שהרופא יסיים את עבודתו או לדבר איתו שישחרר את הכרטיס
ושוב עוד שיחות אין ספור עם מכבי און ליין מהמרפאה ולצערנו הצלחנו לראות רופא. בדרך הביתה הילד שאל אותי אבא למה אין רופא עניתי לו כשדמעות חונקות את גרוני :"אבא לא הצליח חמוד אבל ראית שבאמת נסיתי"
הסיפור הזה אמיתי קרה בישראל ומדובר בקופת חולים מכבי
ומה שבאמת עצוב שלא כל כך בטוח שיש אלטרנטיבה
אז תעבדו קשה חברים כי ברגע האמת שתצטרכו מכבי הם לא יהיו שם לצדכם ולא משנה כמה שנים אתם חברים בקופה החולים ולא משנה איזה משלים או מושלם יש לכם.
ברגע האמת תזדקקו להרבה $ בכדי שאתם או בני משפחתכם תטופלו בצורה מכובדת ובאופן פרטי ולא דרך קופת החולים מכבי.
ביזוי כבוד האדם . סוג הנזק :
שינוי מהותי בנהלי השרות ללקוח. פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
חנה - רכזת פניות הציבו שם ותפקיד:
יצרנו קשר עם המבוטח, מציין כי אין אנו יכולים לעזור לו לאחר שבוע כי את העזרה היה צריך באותו רגע.מלין על ההתנהלות של מכבי ברגעים שצריך רופא באופן דחוף ורופא ילדים קבוע לא נמצא.ציין כי יצר קשר עם רוב הרופאים בעיר שסירבו לקבל את בנו עם 40 חום עקב יומן מלא.
כאשר הצליח לקבוע תור והגיע לרופא (שאת שמו אינו רוצה לציין) נתקל בסירוב קבלת הילד עי המזכירה מאחר והכרטיס היה חסום.
המזכירה סירבה לעזור לו עי העברת הילד לרופא הנ"ל באמצעות המשרד או הקו החם.
כל שנותר לנו הוא להתנצל ונתנו לו את האופציה לפנות למשרדי הסניף בשעת הצורך ונשמח לעזור.
השיחה התנהלה ברוח חיובית.
תגובה:
לפנות למשרדי הסניף בשעת הצורך ונשמח לעזור.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה