פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על רופא נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:

לכבוד
מכבי שירותי בריאות- פניות הציבור

הנדון : תלונה על רופא- ד"ר אלכסנדר קובל

אני פונה אליכם באמת מתוך סיכוי אחרון להישאר במכבי כי מבחינתי "ככה לא הופכים עולמות בשבילי".
ביום 23.1.2011 פניתי למוקד 1700 של מכבי כדי לתאם תור עבור בני בן השנתיים איתמר סומך ת.ז 217978022 לאחר שלושה ימים שמשתעל את נשמתו, לילות בלי שינה, חרחורים וקשיי נשימה .קבעתי תור לרופא אחר בקהילה ליום למחרת 24.1.2011 מכיוון שרופא הילדים שלנו לא מקבל בשעות הבוקר ולמיטב ידיעתי זכותי כחולה לגשת לרופא אחר שלא בשעות הפעילות של הרופא שלי. הנציג לא ציין במילה שרק אם מדובר במקרה אקוטי ילדי יוכל להתקבל אלא פשוט תיאם את התור (השיחות שלכם מוקלטות).
ביום 24.1.2011 בשעה 8:20 בבוקר היה לי תור לד"ר אלכסנדר קובל באם המושבות.
רק בשעה 9:00 אחרי המתנה ארוכה הואיל בטובו הד"ר להכניס אותנו לחדרו לאחר שעסק בניירת ברבע שעה שקדמה לכניסתי עם בני לחדרו. כשנכנסנו שאל אם יש לו חום עניתי שאתמול בערב היה לו 39 מעלות חום אבל לא בגלל זה באתי, באתי בגלל השיעול שמשבש לו את מערכת הנשימה והוא נחנק מספר פעמים בלילה.
הרופא היה עיקש לא לקבל אותי כי אני צריכה לפנות לרופא שלי כי מבחינתו "המקרה לא מספיק חמור". שאלתי אותו אם הבן שלי זכאי לבדיקת רופא רק אם יש לו 40 מעלות חום באותו רגע והוא ענה שכן. במפורש.
הסברתי לרופא שאני ממתינה כמעט שעה, שהרופאה שלנו לא מקבלת בבוקר ואני חייבת שבני יקבל טיפול וגם אחה"צ אני לא אוכל להתקבל כי מלאים התורים ואם אני כבר פה אין סיבה שלא אתקבל, הרי אף אחד לא ציין שזה רק במקרים דחופים, כמו כן הודעתי לרופא שאני דורשת בתוקף שיקבל אותו .
הרופא היה עיקש אפילו לא להעביר כרטיס. הנחישות והאכזריות שלו היו מעל לכל דימיון.
אמרתי לו שאני בטוחה שלילד שלי יש דלקת ריאות ואין לי לאן לפנות מכאן – הוא סירב. ביקשתי שיכתוב לי על דף שהוא לוקח על אחריותו את המקרה של הבן שלי ושזו חוצפה וככה לא מתנהגים, הוא יצא מהחדר ואמר "תתייבשי פה עד הערב אני אקבל חולים בחדר אחר".
עזבתי את המקום מתוסכלת, פגועה עד עמקי נשמתי , מושפלת , בוכה מחוסר אונים משווע כשאני נשבעת שאני מול אכזריות כזו לא אתמודד יותר ואעזוב את קופת החולים אם ככה מתייחסים לחולים.
אני רוצה עוד לציין שבלית ברירה נסעתי עם דמעות בעיניים לדוד של בעלי שהוא פרופסור ברפואת ילדים עד וולפסון כדי להתקבל באופן פרטי, כשאני מטרטרת את בני כשהוא חולה ובמצבו, ואכן לא טעיתי , לבני יש דלקת ריאות!!
איך במצב כזה רופא יכול להפנות גב ? זו שאלת השאלות!
אני מצפה לקבל מכם תשובה הולמת לאירוע הזה כי מבחינתי זה היה חוצה גבולות .

מיטל פופלבסקי סומך
עלבון סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
חנה - רכזת פניות הציבו שם ותפקיד:
בהעדר וס"ר תשובה נשלחה ישירות לפונה תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה