פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תור לרופאת עיניים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה כמה שנים אני מטופלת ע"י רופאת עיניים מצויינת בפתח תקוה,ד"ר ברקת, ואחת לשנה עלי להיבדק על ידה באופן קבוע. כך שהתורים לבדיקה נקבעים כל שנה מראש לשנה הבאה.
ואכן - בביקורי הקודם, לפני שנה (!) נקבע לי תור לרופאה לתאריך 24/6/2011.
לפני כמה ימים (כמדומני ב-1 ביוני 2011) התקשרה אלי הפקידה נורית ממרפאת ד"ר ברקת והודיעה לי שהרופאה לא תהיה בתאריך בו נקבע לי התור והיא קובעת לי תור במועד אחר. ואז היא הודיעה לי שהתור יהיה ליום ו' 17/6/2011. אמרתי לה שביום זה אני עסוקה, יש לי משהו שנקבע מראש מזמן, ולא אוכל להגיע לרופאה, וגם אינני יכולה לבטל את מה שיש לי באותו יום. ביקשתי שתיתן לי מועד אחר, אך היא הודיעה לי שזהו התאריך היחיד בו אוכל להתקבל אצל ד"ר ברקת. אמרתי לה שאיו זה קביל שהיא נותנת לי אפשרות אחת ויחידה,ומה גם שהביטול בא מצד הרופאה והיא צריכה לדאוג למועדים חלופיים. הסכמתי אפילו שהתור יידחה בעוד חודש או חודשיים. אך היא הודיעה לי שזהו המועד היחיד האפשרי (17/6) ואם לא אקח אותו היא יכולה לקבוע לי תור חלופי לעוד שנה !!!! לאחר שניסיתי להציע לה פתרונות אחרים והדגשתי שאני מחכה שנה שלימה לתור זה - הפקידה נורית דיברה אלי בגסות ו"הסכימה" לנסות למצוא לי תור לעוד חצי שנה.... לאחר ששוב הסברתי לה שאני חייבת להיבדק אצל הרופאה בזמן הקרוב, היא הודיעה לי שאין לה פתרון עבורי. הודיתי לה, אמרתי לה שאני אגיש תלונה למכבי בענין זה - וסגרנו את הטלפונים. חשבתי שהפקידה תתקשר מאוחר יותר להתנצל ותנסה למצוא לי מועד אחר לביקור אצל הרופאה - אך עד היום לא שמעתי ממנה דבר.
באותו היום התקשרתי לקופ"ח מכבי, הגשתי תלונה אצל מנהל סניף מכבי פ"ת, ונאמר לי שהוא יחזור אלי. עד היום לא שמעתי מאף אחד, וגם נותרתי ללא תור לרופאה.
מה עלי לעשות ????
עוגמת נפש סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה