פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור לתור ייעוץ אצל מנהל המרפאה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
פרס נובל ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
היום 11.1.12 בשעה 12:00 נקבע לי תור למנהל המרפאה דר' מרקו, אתמול בערב ניסו להקדים וכשאמרתי שזה לא אפשרי ועדיף שאבטל כי גם ככה אאחר מעט, נאמר לי מה פיתאום העיקר תבואי.
ניכנסתי למרפאה ב-12:10 וחיכיתי ליד דלת חדרו- יצאה האסיסטנטית שלו ואמרה לי "איחרת, תקבעי תור מחדש" והפנתה לי את גבה, פניתי לקבלה והבנות אמרו מצטערות התור עבר.......
אני פשוט מזועזעת מהשירות והיחס להם "זכיתי" , כנראה זה מה שקורה משמשלמים קופ"ח ולא הולכים לרופא פרטי שיקבל אותנו גם באיחור קל. אכזבה !!!!!!
עלבון סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתכם התקבלה ונבדקה. מענה נשלח אל הפונה תגובה:
פנייתכם התקבלה ונבדקה. מענה נשלח אל הפונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה