פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת מרפאת שיניים מכבי פרס נובל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
פרס נובל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
1.בעקבות פרסום הגעתי למרפאת שיניים מכבי בפרס נובל בראשון לציון ליעוץ לטיפול אורטודנטי עבור בני.
2.את הבדיקה ערך ד"ר אשכול אריה שהציג עצמו כמומחה לאורטודנטיה , שהיה מאוד נחמד וסובלני וענה לכל שאלותי , שהיו לא מעטות: בין היתר שיתפתי אותו בהתלבטות שלי, בין טיפול במכבי לבין טיפול אצל רופאה פרטית בראשון, והוא אמר לי שהוא למד עם הרופאה הספציפית הזו יחד באוניברסיטת תל אביב, שהם עושים בדיוק את אותו טיפול, וכדאי לי לסגור דרך מכבי בגלל מבצע הקיץ, מה שמבטיח לי בדיוק את אותו טיפול במחיר יותר טוב.
השתכנעתי מדבריו, והתרשמתי מאופן הבדיקה,וידאתי איתו שרק הוא יטפל בבני, ומיד יצאתי
וסיכמתי תכנית טיפולים תוך פריסת התשלומים עבור ל הטיפול.

3.בביקורינו הבא, הופתעתי לראות שהילד מטופל ע"י רופאה אחרת, ואילו ד"ר אשכול מסתובב במסדרון עם כוס קפה בידו. ניגשתי אליו, ושאלתי מה קורה, הרי סוכם שהוא מטפל בילד, אז הוא ענה לי שהוא כאן רק בשביל "לשתות קפה ולדבר עם האמהות", כשראה שתשובתו ממש לא מוצאת חן בעיני, אמר לי שהרופאה רק מכינה לו משהו והוא ימשיך את הטיפול, ובאמת הרופאה הניחה טבעות על שיני בני והוא חיזק אותן.
4.בביקורנו הבא הופתעתי שוב לגלות שהוזמנו 5 מטופלים לאותה שעה בה הוזמנו אנחנו, כאשר רופאות מטפלות בילדים תוך כדי שד"ר אשכול מדלג בעליצות בין החדרים ורק מנחה אותן .
5.נכנסתי למנהלת, שיתפתי אותה בתחושתי, שלא מקובל עלי שאני מסכמת טיפול עם מומחה לאורטודנטיה, ובפועל הוא רק מטייל בין רופאות השיניים ומנחה אותן.
היא קראה לו, חזרתי שוב על דברי, ועל הבטחתו בעת מתן היעוץ שהוא היחיד המטפל בילד,

והוא טען שלא הייתי צריכה לצפות מלכתחילה שרופא במעמדו יבצע
את הטיפול בעצמו, ושהוא בעצמו הכשיר את רופאות השיניים לבצע את העבודה, וכששאלתי מדוע לא אמר לי את הדברים כשבאתי ייעוץ אמר שזה משהו שהייתי אמורה לדעת לבד. (למרות
ששאלתי במפורש בזמן היעוץ!!)

6. לא הסכמתי בשום אופן לקבל את הגישה הזו, לא באתי למכבי בכדי שרופאות שאינן אורטודנטיות יטפלו בבני, ואין סיכוי שהייתי מבצעת את ההתקשרות אם הייתי יודעת במה מדובר.
פשוט הוטעיתי במכוון.

7. כשהמנהלת ראתה שאני לא משתכנעת מדברי הרופא היא אמרה לו שהיא כבר רואה "שעם האמא הזו לא יהיה לה שקט, ולכן עדיף להפסיק טיפול. העדפתי לא להעביר את הילד את כל התהליך מחדש, ושאלתי שוב את הרופא אם אין שום אפשרות שהוא יהיה זה שיעשה את הביקורת לבני, הרי מדובר בטיפול של מספר דקות, אחת לחודש, והוא ענה לי שאין אפשרות כזו .

8. בעקבות המתואר לעיל ביקשתי לבטל את המשך הביקורים וביקשתי החזר כספי מלא היות והוטעיתי במכוון. לקח יותר מחודש לבצע את ההתחשבנות, עד שלבסוף קיבלתי תשובה שאזוכה בסכום ששילמתי, בניכוי 1300 ₪ עבור מה שנעשה עד כה.

9. אני חשה מרומה, חשה שנגבה ממני תשלום ללא קבלת תמורה הוגנת, לא קיבלתי מה שהובטח לי, ובנוסף נגרמה לי ובעיקר לילד עגמת נפש בכך שהכל היה לבטלה, וצריך היה להתחיל את כל הטיפול מחדש במקום אחר.

10.תלונתי הועברה ע"י המרפאה לד"ר משה גולדשטיין, יועץ ראשי בתחום האורטודנטיה במכבי, והוא המליץ שיחייבו אותי רק 15% מעלות הטיפול, ולא 20% כפי שנאמר לי ע"י המרפאה. הפתרון לא מקובל עלי ולאור האמור לעיל אני מבקשת לזכות אותי בגובה הסכום שנגבה ממני במלואו, ולסיים את הפרשה הלא מוצלחת הזו.

בברכה,
אורית אברהמי
0522656225



ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה