פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפניית רופא שעליה כתוב דחוף ונדחתה ע"י פקידות הקבלה... נושא התלונה:
משה אוסנת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף היקב ראשל"צ כתובת:
היקב ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ג' 14.2.06 הגעתי לדלפק האולטרה סאונד בסניף היקב ראשל"צ כשבידיי הפניית הרופא המטפל לערוך בדיקת אולטרה סאונד כליות, כבד, כיס מרה ואאורטה, על גבי ההפנייה כתב הרופא "דחוף", פניתי לפקידות בדלפק והיא סרבה לקבלני לבדיקה הנ"ל
למרות שהרופא רשם עליה : "דחוף", היא הפנתה אותי למספר טלפון ששם נתנו לי תור רק ל: 3 במרץ , הצגתי בפניהם מסמכים של ביה"ח תל-השומר וסיפרתי לה כי אני מסתובבת כבר שלושה שבועות עם כאבי בטן, ושאלתי אותה האם נראה לה כי אוכל לחכות עד ה-3 במרץ??? היא סירבה לקבלני ורק בהתערבות הרופא המטפל : ד"ר מצקל יום לאחר מכן אחה"צ ניתן לי תור ליום חמישי ה-16.2.06...
פשוט מחדל...
וסכנה בריאותית סוג הנזק :
הפקת לקחים לעתיד והתנצלות... פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה