פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכבי שירותי "בריאות" - מלחמת התשה בזמן הריון בסיכון‎ נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אשל"ה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אישתי בהריון שלישי(ללא ילדים), בחודש שביעי, בסיכון גבוהה (לאחר הפסקת ההריון השני בחודש תשיעי בחודש יוני 2011). בפניה למכבי לקבלת התחייבות לבצע בדיקת מי שפיר (טופס - 17) בחודש פברואר השנה (2012) עפ"י דרישת רופא מטפל, נגרר נושא הבקשה בוועדות שלהם הרבה זמן לאחר ביצוע הבדיקה וגם לאחר שהתקבלה ההחלטה לסרב לבקשתי מיאנו למסור לי תשובה בכתב. בתחילה טענו כי היא לא צריכה את האישור בגלל שהיא בת 35 וזה על חשבון משרד הבריאות, לזאת הקדמתי תרופה וטענתי כי היא נכנסה להריון 3 שבועות לפני שמלאו לה 35 ועל כן עפ"י חוקי משרד הבריאות היא לא זכאית- אלא ע"י הקופה. "טוב אז תשלח בקשה בכתב ותשלח בפקס ויהיה בסדר אל תדאג" אמרו לי. אציין כי זו בדיקה מאד יקרה, (בסביבות 5000 ש"ח) וכן פנינו למומחה ידוע בביה"ח הדסה הר הצופים בשל הסיכון ובשל היותו הרופא שליווה אותנו בהפסקת הלידה הקודמת ויודע את ההיסטוריה וכמובן הכמיהה לילד בריא ואמא בריאה. שילמנו ומאז אני במלחמת התשה עם מכבי (סניף השל"ה בת"א) כעשרה ימים אחרי הבדיקה רציתי לברר מה קורה עם האישור, טענו כי הבקשה הופנתה למישהו בכיר ביותר לבדיקה ומאז כל שבועיים שלושה אני מתקשר לברר מה קורה ואותה התשובה – הם לא יודעים על מה מדובר או שזה לא באחריות מכבי - ואז שוב הסברים ושוב חוזר חלילה, "זה יבדק, עוד 4 ימי עסקים תקבלו תשובה" וככה שוב ושוב חודשיים ואז טענו שאנחנו צריכים לפנות לביה"ח שזה עליהם. אני ביקשתי מראש לקבל את התשובה במידה ותהיה שלילית בכתב... ותשובתם לזה: "אהה טוב צריך להחזיר את זה לרופא שלא אישר, שיחתום" כמובן שעד כה לא קיבלתי שום תשובה, עמה אוכל לפנות לבית החולים. פניתי לפני כמעט שבועיים לפניות הציבור של מטה מכבי בתלונה כי אינני מקבל את תשובתם בכתב וזאת על אף שפעלתי על פי בקשתם בפניה בכתב וכמובן שעד כה גם מהם לא שמעתי.
אנא עזרתכם !!! מה לעשות!! האם לפנות לעו"ד בעניין??

כל זה רק חלק מעוגמת הנפש מול מכבי מאז איבדנו את התינוק שלנו בחודש תשיעי והתנהלנו מולם על החזר כספי בגין כל ההתייעצויות במומחים כדי להימנע מהפסקת ההיריון.
כספי סוג הנזק :
מתן מענה פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה